![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain kerrottiin päivittää minun Vista käytössä kannettava tietokone, joka on kunnossa. Kun olen yrittänyt tehdä niin se sanoi, että minun täytyi asentaa päivityksen Windows Update (Kuinka ironista ajattelin) niin Napsautin "OK" ja mahdollistanut toiminnan kautta OK ja odottanut jonkin aikaa, mutta se pitää sanoa, että asennus epäonnistui, koodi 800B0100 ja Microsoft auttaa järjestelmä on edelleen yhtä hyödytöntä kuin ennenkin. Kaikki apu olisi hyvä, haluan pitää minun kannettava tietokone ajan tasalla! |
|
| |||
| |||
| Oletko nähnyt tätä sivua? http://support.microsoft.com/kb/947366 |
|
| |||
| |||
| Olen ladannut Vista Update Readiness-työkalu ja sen pitäisi olla asentamisen tällä hetkellä, voit tietää, miten se menee. * päivitys * Se näyttää kaatuvan asennettaessa .. Any ideas? |
|
| |||
| |||
| Siirry Windows Update, käsin kautta Clicky linkkiä aloitus-tai ohjelmat-valikosta. ÄLÄ käytä firefox tai millä tahansa selaimella. Seuraa ohjeita, ja unohtaa oma auto päivitys asia on tämä. Se on vaivalloista, tein 5 tietokoneita lyhyessä ajassa tämä asia, mutta se toimii itsestään. Lisäksi haluaisin ehdottaa otat OK thingie OFF. |
|
| |||
| |||
| Se didnt juurikaan auta. Se vain sanoo hakemalla päivitykset sitten punainen ja antaa minulle virhekoodi, joka on yhtä paljon käyttöä kuin kerma siivu. Se myös kertoo en ole tehnyt päivitys hakua ennen. Yritin käynnissä Windows Update-sivustossa IE mutta sanoi sen toteuttamista Käynnistä-valikosta. Kuinka vaikeaa se voi olla päivittää kirottu juttu! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En suosittele kääntämällä OK pois, mutta sitä vain siksi, että minulla ei voi mitata, kuinka pystyy kaveri on menestyksekkäästi työskennellyt tietokoneisiin.
| |||
| |||
| Laitteet voin, XP voin, Vista vain näyttää tekevän kaikkensa pitkiä ja monimutkaisia. Voit antaa minulle opas, jos haluat, olen toimivaltaiset tarpeeksi seurata joitakin hyviä ohjeita, mutta jätän OK päällä, koska se ei ärsyttää minua ja se on tarkoitus olla turvallisempaa |
|
| |||
| |||
| En ole varma, että tämä liittyy, mutta se on toiminut minulle aiemmin. Lisää Windows Update teidän Luotetut sivustot. >> Klikkaa tästä << |
|
| |||
| |||
| Se on jo .. Just yrittänyt asentaa Vistan SP2 ja sain saman virheen. I don't think I've viritellä jotain rikkoa sitä vaikka .. |
|
| |||
| |||
| Vista SP2? En muista, että yksi ........ |