![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs werd verteld voor het bijwerken van mijn Vista ingeschakeld laptop die is prima. Toen ik probeerde om het te doen zeggen dat ik had om een update te installeren voor Windows Update (Hoe ironisch dacht ik) dus ik klikte "OK" en kon de operatie door middel van UAC en wachtte een tijdje, maar het blijft zeggen dat de installatie mislukt met de code 800B0100 en Microsoft helpen systeem is nog steeds zo nutteloos als altijd. Alle hulp zou goed zijn, ik vind dat mijn laptop up to date! |
|
| |||
| |||
| Heb je deze pagina? http://support.microsoft.com/kb/947366 |
|
| |||
| |||
| Ik downloadde het Vista Update Readiness hulpmiddel en zijn te installeren op dit moment, zal u laten weten hoe het gaat. * update * Het lijkt te hangen bij het installeren .. Any ideas? |
|
| |||
| |||
| Ga naar Windows Update, handmatig, via de link op uw Clicky Start / Programs menu. Gebruik GEEN firefox of een andere browser. Volg de instructies daar en vergeet uw auto-update voor een ding dit. Het is een gedoe, ik heb 5 computers in een korte tijd met dit ding, maar het zal werken zelf uit. Ook stel ik voor u de UAC thingie OFF. |
|
| |||
| |||
| Dat didnt helpen veel. Het zegt alleen te zoeken naar updates gaat dan rood en geeft me een foutcode die zo veel gebruikt als een crème slice. Zij zegt dat ik zelfs nog niet hebben gedaan voordat een update zoeken. Ik probeerde er aan de Windows Update-website in IE, maar het zegt wel via het startmenu. Hoe moeilijk kan het zijn om de gestraald ding! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het niet aanbevelen om UAC uitgeschakeld, maar dat is alleen omdat ik niet kan meten hoe de man in staat is met succes werken met pc's.
| |||
| |||
| Hardware ik kan doen, XP ik kan doen, Vista net lijkt alles lang en ingewikkeld. U kunt mij een gids als je wilt, ik ben bevoegde genoeg te volgen enkele goede aanwijzingen, maar laat ik UAC ingeschakeld omdat het niet ergeren mij en het is bedoeld om een veiliger |
|
| |||
| |||
| Ik ben niet zeker of dit is gerelateerd, maar het werkte voor mij in het verleden. Windows Update toevoegen aan uw vertrouwde sites. >> Klik hier << |
|
| |||
| |||
| Nu al het geval is .. Net geprobeerd te installeren Vista SP2 en ik heb dezelfde fout. Ik denk niet dat ik heb geknoeid met iets te breken maar .. |
|
| |||
| |||
| Vista SP2? Ik kan mij niet herinneren dat een ........ |