![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig ble bedt om å oppdatere Vista aktivert laptop som er bra. Da jeg prøvde å gjøre det den sa at jeg måtte installere en oppdatering for Windows Update (Hvor ironisk tenkte jeg) så jeg klikket "OK" og tillater drift gjennom UAC og ventet en stund, men det holder å si at installasjonen mislyktes med koden 800B0100 og Microsoft hjelper systemet er fremdeles like ubrukelig som alltid. Eventuelle hjelpe ville være bra, jeg liker å holde min laptop oppdatert! |
|
| |||
| |||
| Har du sett denne siden? http://support.microsoft.com/kb/947366 |
|
| |||
| |||
| Jeg lastet ned Vista Update Readiness redskap og skal være installert i øyeblikket, vil du vite hvordan det går. * oppdatering * Det ser ut til å henge ved installasjon .. noen ideer? |
|
| |||
| |||
| Gå til Windows Update, manuelt gjennom clicky koblingen på start / programmer menyen. IKKE bruk firefox eller annen nettleser. Følg instruksjonene der og glemme automatisk oppdatering ting for dette. Det er en stresset, det gjorde jeg 5 maskiner i en kort periode med denne saken, men vil arbeide seg ut. Også ville jeg foreslår at du slår av UAC thingie OFF. |
|
| |||
| |||
| Det gjorde ikke hjelpe mye. Det bare sier du søker etter oppdateringer deretter går røde og gir meg noen feilkode som er så mye brukt som en krem skive. Den sier at jeg ikke har gjort en oppdatering søk før. Jeg prøvde å gå på Windows Update nettside i IE, men det sa gjøre det via Start-menyen. Hvor vanskelig kan det være å oppdatere blasted thing! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg anbefaler ikke å snu UAC off, men det er bare fordi jeg ikke kan måle hvor dyktige fyren er vellykket arbeider med PCer.
| |||
| |||
| Maskinvare jeg kan gjøre, XP jeg kan gjøre, Vista bare ser ut til å gjøre alt lang og komplisert. Du kan gi meg en guide hvis du vil, jeg er kompetent nok til å følge noen gode instruksjoner men jeg lar UAC skrudd på, fordi det ikke irritere meg, og det er ment å være tryggere |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på at dette er relatert men det fungerte for meg i det siste. Legg til Windows Update for dine klarerte områder. >> Klikk her << |
|
| |||
| |||
| Det allerede er .. Bare prøvde å installere Vista SP2 og jeg fikk den samme feilen. Jeg tror ikke jeg har tuklet med noe for å bryte det selv .. |
|
| |||
| |||
| Vista SP2? Jeg kan ikke huske at en ........ |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Vista Will Not Update | gamiseta | Windows-operativsystemer | 6 | 4 feb 2009 11:44 |
| Windows Update | rbscooby | Windows-operativsystemer | 3 | 24 april 2008 13:06 |
| Windows Update ikke fungerer? | christine154 | Windows-operativsystemer | 4 | 11 mars 2008 09:14 |
| Windows Update | christine154 | Windows-operativsystemer | 45 | 28 februar 2008 05:45 |
| Vista Windows Update | Shocker | Windows-operativsystemer | 1 | 13 januar 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |