![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen vastikään rakennettu tietokoneeseen käyttäen lueteltuja: Mainboard: MSI K9MM-V Prosessori: AMD Sempron 3400 + 1.8GHz Socket AM2 L2 256KB HDD: Maxtor STM340211AS 40GB 7200Rpm SATAII 2MB Cache - OEM DVD: NEC Optiarc AD-7170S-0B 18x DVD ± RW / DL / RAM Serial ATA Black - OEM Tulen lataamaan XP Pro SP2 kirjoittamalla bios ja valitsemalla CDROM kuin minun etuuskohtelu boot. I tarkista, että HDD ja DVD-asema on tunnustettu, jota he tekevät. Mutta kuten olen tallentaa CMOS ja yrittää käynnistää rompulta saan virheilmoituksen; LEVY BOOT EPÄONNISTUMISESTA, INSERT SYSTEM LEVY ja paina ENTER. Ive yrittänyt jokainen yhdistelmä Voin kuvitella, että bios, muuttunut hyppyjohtimet noin annetun HDD edes yrittänyt käyttää IDE CDROM drive käynnisty, kaikki yritykset palaavat joissa on sama viesti. Yksi asia, josta olen sitä mieltä, että se saattaisi olla, kun astun Standard CMOS piirteitä, SATA HDD-ja DVD-asema on sijoitettava IDE Channel 1 ja 2 kunnioittavasti, ei näitä tarvitse olla Channel 0? En tiedä, miten se tehdään. Kaikki apu on paljon kuten olen täysin loppunut ideoita? Kind Regards |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PC käynnistyy CD-levyltä ilman kovalevyä niin se ei ole heille aiheuttaa ongelman.
| |||
| |||
| cheers dave, ive kokeillut eri CD-asemaan ja muiden boot CD's. im alkavat tuntua ive kattoi kaikki pohjat?!? |
|
| |||
| |||
| Yritä vain CD-ROM syötimme tuumaa Varmista, että asema on havaittu BIOS. Kysymystä olisi pop ja pyytää teitä käynnistää rompulta. Myös Etsi vaihtoehto painamalla F-näppäintä ja valitse Käynnistyslaitteen. |
![]() |
|
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Laptop SATA Kiintolevy Ei havaittu XP: n asennus | lotty26 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 27. toukokuuta 2009 06:25 |
| Unmountable Boot Nide, No Hard Disk löydy, olen Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14. toukokuuta 2009 14:42 |
| Disk Boot jättäminen, Lisää System Disk ja painamalla Enter | joebeaven | Drives & Removable Media | 10 | 18th Mar 2009 17:39 |
| SATA-kiintolevy hallintaa läppäriin! | simbeb | Drives & Removable Media | 1 | 2. Huhtikuu 2008 08:03 |
| NTDLR puuttuu käynnistyslevyä JÄTTÄMINEN | Alantrini | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 16. marraskuu 2007 20:38 |
| Thread Tools | |
| |