mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Mappeindstillinger Deaktiveret - HP Pavilion Notebook DV1000 med Windows XP (SP2)

Reply

Thread Tools
Old 9 marts 2009, 05:34
Ny Medlem Gruppen

Default Mappeindstillinger Deaktiveret - HP Pavilion Notebook DV1000 med Windows XP (SP2)

Jeg har en HP Pavilion Notebook, dv 1000 med XP (SP-2) OS. I Mappeindstillinger kun mulighed for "ikke vise skjulte mapper ', er tilgængelig. Hvordan kan jeg aktivere vise skjulte fil mulighed?
Skære
Old 15 marts 2009, 08:50
Ny Medlem Gruppen

Default Mappeindstillinger Deaktiveret - HP Pavilion Notebook DV1000 med Windows XP (SP2)

Kære Dave Hybrid.
Jeg vedhæfter en logfil i Hijack Dette. Se om du kan hjælpe
Attached Thumbnails
Folder Options Disabled - HP Pavillion Notebook DV1000 with Windows XP (SP2)-screen-shot.jpg  
Old 15 marts 2009, 23:57
Donor-Gruppen

Gå til Registreringseditor ved at køre regedit i boksen Kør.

Gå til denne nøgle:

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ Explorer \ Advanced

I højre område, dobbeltklik skjulte og ændre værdien til 1. Nu er du alle sat til at gå. Check it i din menuen, hvis ændringerne ikke har fået virkning.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 22 april 2009, 01:33
luq
Donor-Gruppen

Jeg ved ikke, om ovenstående er sandt, men jeg kender det som:

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ Policies \ Explorer

når du går der kan du se 'nofolderoptions' ændre værdien til nul eller slette det. hvis der ikke er noget der goto:

HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ Policies \ Explorer

bør du finde den i den ene af de to steder, når du sletter det og genstarte computeren, bør du kunne få adgang til Mappeindstillinger igen, medmindre en virus er aktiv, som har en løkke til at skabe de centrale og sæt den til 1 og derefter du bliver nødt til at slippe af med virussen først bruge Kaspersky eller NOD32, eller hvis du er på udkig efter noget gratis avg skulle kunne gøre det, men jeg er ikke så sikker.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sony Vaio vgn-sz47cn notebook - Ingen CD-rom, hvordan kan jeg installere Windows? fsraja Windows-operativsystemer 1 26. maj 2009 06:44
Windows Vista Bsod Fejl .. Hvad er mine muligheder simon1990 Windows-operativsystemer 1 19 april 2009 12:11
Windows XP Mappeindstillinger cuttingplier Windows-operativsystemer 3 29th Dec 2008 10:55
HP Pavilion dv9500 notebook PC .... under problem ~ jimbeam Laptops, Mobiles & PDA'er 7 12 februar 2008 17:25
Mappeindstillinger Problem Charbo Virus, Spyware & Sikkerhed 17 17 august 2007 10:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.