![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en HP Pavilion Notebook, dv 1000 med XP (SP-2) OS. I Mappeindstillinger kun mulighed for "ikke vise skjulte mapper ', er tilgængelig. Hvordan kan jeg aktivere vise skjulte fil mulighed? Skære |
|
| |||
| |||
| Kære Dave Hybrid. Jeg vedhæfter en logfil i Hijack Dette. Se om du kan hjælpe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå til Registreringseditor ved at køre regedit i boksen Kør. Gå til denne nøgle: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ Explorer \ Advanced I højre område, dobbeltklik skjulte og ændre værdien til 1. Nu er du alle sat til at gå. Check it i din menuen, hvis ændringerne ikke har fået virkning.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg ved ikke, om ovenstående er sandt, men jeg kender det som: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ Policies \ Explorer når du går der kan du se 'nofolderoptions' ændre værdien til nul eller slette det. hvis der ikke er noget der goto: HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ Policies \ Explorer bør du finde den i den ene af de to steder, når du sletter det og genstarte computeren, bør du kunne få adgang til Mappeindstillinger igen, medmindre en virus er aktiv, som har en løkke til at skabe de centrale og sæt den til 1 og derefter du bliver nødt til at slippe af med virussen først bruge Kaspersky eller NOD32, eller hvis du er på udkig efter noget gratis avg skulle kunne gøre det, men jeg er ikke så sikker.
__________________ Computer Realm - Hardware, Software, Internet, tips, anmeldelser og meget mere. Freeware Realm - Det er uvurderlig! (Freeware Index) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sony Vaio vgn-sz47cn notebook - Ingen CD-rom, hvordan kan jeg installere Windows? | fsraja | Windows-operativsystemer | 1 | 26. maj 2009 06:44 |
| Windows Vista Bsod Fejl .. Hvad er mine muligheder | simon1990 | Windows-operativsystemer | 1 | 19 april 2009 12:11 |
| Windows XP Mappeindstillinger | cuttingplier | Windows-operativsystemer | 3 | 29th Dec 2008 10:55 |
| HP Pavilion dv9500 notebook PC .... under problem ~ | jimbeam | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 12 februar 2008 17:25 |
| Mappeindstillinger Problem | Charbo | Virus, Spyware & Sikkerhed | 17 | 17 august 2007 10:27 |
| Thread Tools | |
| |