![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een HP Pavilion notebooks, dv 1000 met XP (SP-2) OS. In de map opties alleen de optie van "niet weergeven van verborgen mappen ', is beschikbaar. Hoe activeer ik de show verborgen bestand optie? Snijden |
|
| |||
| |||
| Beste Dave Hybride. Ik ben verbonden een log bestand van de kaping Dit. Gelieve te zien of u kunt helpen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ga naar de Register-editor door stromend regedit in het vak. Ga naar deze sleutel: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ Explorer \ Advanced In de rechterhand gebied, dubbelklik verborgen en verander de waarde naar 1. Nu bent u helemaal klaar om te gaan. Kijk eens in je menu als de wijzigingen van kracht zijn geworden.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik weet niet of het bovenstaande klopt, maar ik weet dat als: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ Policies \ Explorer als je daar ziet u 'NoFolderOptions' wijziging van de waarde op nul te zetten of te verwijderen. als er niets er goto: HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ Policies \ Explorer je moet vinden in een van de twee plaatsen, zodra u verwijderen en herstart uw computer moet u toegang krijgen tot de map opties weer, tenzij er een virus actief is, die heeft een lus te maken van de toets en stel deze in op 1, dan je zult hebben om zich te ontdoen van het virus eerst gebruik Kaspersky en NOD32, of als u op zoek bent naar iets gratis Gem moet het lukken, maar ik ben niet zo zeker van.
__________________ Computer Realm - Hardware, Software, Internet, Tips, Reviews en meer. Freeware Realm - Het is Priceless! (Freeware Index) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sony VAIO VGN-sz47cn notebook - Geen CD-ROM's, hoe maak ik de installatie van Windows? | fsraja | Windows besturingssystemen | 1 | 26 mei 2009 06:44 |
| Windows Vista BSOD Fout .. Wat zijn mijn mogelijkheden | simon1990 | Windows besturingssystemen | 1 | 19 apr 2009 12:11 |
| Windows XP Mapopties | cuttingplier | Windows besturingssystemen | 3 | 29 dec 2008 10:55 |
| HP Pavilion dv9500 notebook pc .... probleem met ~ | jimbeam | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 12 feb 2008 17:25 |
| Mapopties Probleem | Gekozen taal | Virus, spyware & Security | 17 | 17 aug 2007 10:27 |
| Thread Tools | |
| |