mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Folder Options funksjonshemmede - HP Pavilion Notebook DV1000 med Windows XP (SP2)

Reply

Thread Tools
Old 9 mars 2009, 05:34
New Member Group

Default Folder Options funksjonshemmede - HP Pavilion Notebook DV1000 med Windows XP (SP2)

Jeg har en HP Pavilion Notebook, DV 1000 med XP (SP-2) OS. I mappealternativer eneste muligheten for "ikke viser skjulte mapper" er tilgjengelig. Hvordan kan jeg aktivere Vis skjulte filer alternativet?
Kutte
Old 15th 2009 Mar, 08:50
New Member Group

Default Folder Options funksjonshemmede - HP Pavilion Notebook DV1000 med Windows XP (SP2)

Kjære Dave Hybrid.
Jeg vedlegger en loggfil i Hijack Denne. Se om du kan hjelpe
Attached Thumbnails
Folder Options Disabled - HP Pavillion Notebook DV1000 with Windows XP (SP2)-screen-shot.jpg  
Old 15th 2009 Mar, 23:57
Donor Group

Gå til Registerredigering ved å kjøre regedit i dialogboksen Kjør.

Gå til denne nøkkelen:

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ Explorer \ Advanced

I den høyre området, dobbeltklikk skjulte og endre verdien til 1. Du er nå klar til start. Sjekk den i verktøymenyen dersom endringene har tatt virkning.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 22 april 2009, 01:33
luq
Donor Group

Jeg vet ikke om det ovennevnte er sant men jeg vet det:

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ Policies \ Explorer

når du går der ser du "nofolderoptions' endre verdien til null eller slette det. hvis det er ingenting der goto:

HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ Policies \ Explorer

bør du finne den i en av de to stedene, så snart du slette den og starte datamaskinen skal du kunne få tilgang til mappealternativer igjen, med mindre et virus er aktiv som har en loop for å lage nøkkelen og sett den til 1, deretter du må bli kvitt viruset først bruke Kaspersky eller nod32, eller hvis du leter etter noe gratis avg bør gjøre triks, men jeg er ikke så sikker.

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Sony Vaio vgn-sz47cn bærbare - Ingen CD-ROM, hvordan kan jeg installere Windows? fsraja Windows-operativsystemer 1 26 mai 2009 06:44
Windows Vista Bsod Feil .. Hvilke muligheter simon1990 Windows-operativsystemer 1 19 april 2009 12:11
Windows XP Mappealternativer cuttingplier Windows-operativsystemer 3 29 desember 2008 10:55
HP Pavilion dv9500 bærbare PC .... har problem ~ jimbeam Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 7 12 februar 2008 17:25
Folder Options Problem Charbo Virus, spionprogrammer og sikkerhet 17 17 august 2007 10:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.