![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en HP Pavilion Notebook, DV 1000 med XP (SP-2) OS. I mappealternativer eneste muligheten for "ikke viser skjulte mapper" er tilgjengelig. Hvordan kan jeg aktivere Vis skjulte filer alternativet? Kutte |
|
| |||
| |||
| Kjære Dave Hybrid. Jeg vedlegger en loggfil i Hijack Denne. Se om du kan hjelpe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå til Registerredigering ved å kjøre regedit i dialogboksen Kjør. Gå til denne nøkkelen: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ Explorer \ Advanced I den høyre området, dobbeltklikk skjulte og endre verdien til 1. Du er nå klar til start. Sjekk den i verktøymenyen dersom endringene har tatt virkning.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg vet ikke om det ovennevnte er sant men jeg vet det: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ Policies \ Explorer når du går der ser du "nofolderoptions' endre verdien til null eller slette det. hvis det er ingenting der goto: HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ Policies \ Explorer bør du finne den i en av de to stedene, så snart du slette den og starte datamaskinen skal du kunne få tilgang til mappealternativer igjen, med mindre et virus er aktiv som har en loop for å lage nøkkelen og sett den til 1, deretter du må bli kvitt viruset først bruke Kaspersky eller nod32, eller hvis du leter etter noe gratis avg bør gjøre triks, men jeg er ikke så sikker.
__________________ Computer rike - Maskinvare, programvare, Internett, Tips, anmeldelser og mye mer. Frivareverktøyet rike - Det er uvurderlig! (Freeware Index) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sony Vaio vgn-sz47cn bærbare - Ingen CD-ROM, hvordan kan jeg installere Windows? | fsraja | Windows-operativsystemer | 1 | 26 mai 2009 06:44 |
| Windows Vista Bsod Feil .. Hvilke muligheter | simon1990 | Windows-operativsystemer | 1 | 19 april 2009 12:11 |
| Windows XP Mappealternativer | cuttingplier | Windows-operativsystemer | 3 | 29 desember 2008 10:55 |
| HP Pavilion dv9500 bærbare PC .... har problem ~ | jimbeam | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 12 februar 2008 17:25 |
| Folder Options Problem | Charbo | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 17 | 17 august 2007 10:27 |
| Thread Tools | |
| |