![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har en HP Pavilion Notebook, dv 1000 med XP (SP-2) OS. I Mappalternativ enda möjligheten att "inte visa dolda mappar", finns tillgänglig. Hur kan jag aktivera visa dolda filen alternativ? Klippa |
|
| |||
| |||
| Bäste Dave Hybrid. Jag kopplade en loggfil i Hijack här. Se om du kan hjälpa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå till Registereditorn genom att köra regedit i rutan Kör. Gå till den här knappen: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ Explorer \ Advanced I den högra området, dubbelklicka dolda och ändra värdet till 1. Nu är du redo att gå. Kolla i din Verktyg-menyn om ändringarna har trätt i kraft.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag vet inte om ovanstående är sant, men jag vet att det som: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curre ntVersion \ Policies \ Explorer när du åker dit kan du se "nofolderoptions" ändra värdet till noll eller radera det. om det finns någonting där goto: HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Microsoft \ Windows \ Curr entVersion \ Policies \ Explorer ska du hitta det i en av de två platser, en gång du tar bort den och starta om datorn bör du kunna komma åt Mappalternativ igen, om inte ett virus som är verksamt som en slinga för att skapa nyckeln och sätt den till 1, då du måste bli av med viruset första använder kaspersky eller nod32 eller om du söker något gratis avg bör göra trick men jag är inte så säker.
__________________ Computer Realm - Hårdvara, mjukvara, Internet, Tips, Recensioner och mycket mer. Freeware Realm - Det är Obetalbart! (Freeware Register) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Sony Vaio VGN-sz47cn notebook - Inga CD-rom, hur gör jag för att installera Windows? | fsraja | Windows-operativsystem | 1 | 26 maj 2009 06:44 |
| Windows Vista Bsod Fel .. Vad har jag för alternativ | simon1990 | Windows-operativsystem | 1 | 19 april 2009 12:11 |
| Windows XP Mappalternativ | cuttingplier | Windows-operativsystem | 3 | 29 december 2008 10:55 |
| HP Pavilion dv9500 Notebook PC .... har problem ~ | jimbeam | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 12 februari 2008 17:25 |
| Mappalternativ Problem | Charbo | Virus, spionprogram och säkerhet | 17 | 17 august 2007 10:27 |
| Thread Tools | |
| |