![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, Mijn 1.5Tb lijkt te geven onderwerpen. Twee mappen met ongeveer 700gig toont als leeg ineens. Als ik dubbelklik op hen, de "Wilt u het formaat" venster komt. Onder Deze computer de schijf toont als 100% vol is zoals het was voordat dit probleem begon. Wat kan ik doen om te repareren? |
|
| |||
| |||
| Windows biedt u de mogelijkheid 1 ding doen op verschillende manieren Er zijn meerdere mogelijkheden voor het openen van een map 1) Ga naar Uitvoeren en typ het volledige pad Als dit doesnt werk 2) een kortere weg naar die map Als dit doesnt werk 3) Ga naar opdrachtprompt en probeer te openen Als dit ook doesnt werk, dan is er slechts 2 manieren links 1) Formaat uw pc 2) vinden van een andere computer met dezelfde os kopie register en ongediertebestrijding het op uw systeem Ik denk dat dit het probleem op te lossen |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
als de interne is het jouw OS schijf? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Onzichtbare bestanden - Lege map - Toegang geweigerd | buzzby1080 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 15 feb 2009 08:30 |
| Verwijder lege mappen | evilfantasy | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 24e sep 2008 05:18 |
| Wont Toon verborgen bestanden en mappen | sungod000 | Virus, spyware & Security | 9 | De 9 april 2008 08:00 |
| Kan ik veilig opnieuw een LEGE partitie terug te vorderen "gebruikt" geheugen? | TRUEfrancesca | Windows besturingssystemen | 2 | 16 Jan 2008 08:40 |
| Thread Tools | |
| |