![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en gammel lap top, at jeg næppe brug, men vil gerne videre til en anden person nu. Det er Windows XP, og jeg cant husker bruger eller admin adgangskoder. Jeg har prøvet at komme ind i fejlsikret tilstand, men det stadig stopper på 'login' side og fortæller mig, den gamle adgangskode er udløbet, og jeg har brug for at gøre et nyt. Jeg desværre dont have en XP-disken, da denne laptop var en ex-demo fra Currys. Kan nogen sætte mig i retning af, hvordan man kan "nulstille" disse adgangskoder fra ud sideruder eller en god hjemmeside for at oprette en boot CD. Thankyou Pete |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv denne hjemmeside, det giver dig mulighed for at oprette en startdiskette og nulstille admin password på xp
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Her er et direkte link til den Offline NT Password Editor: http://home.eunet.no/ ~ pnordahl / ntpasswd /
|
| |||
| |||
| Citat:
Pete |
|
| |||
| |||
| Glad du fik det fast. Nyttige lille disk
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| LOL! Så meget for XP sikkerhed!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Beskyttet med adgangskode - Glemt Windows XP Password | Tom | General Software Chat | 2 | 15 august 2009 10:58 |
| Bruger Password Nulstil med administrationskonsollen rettigheder via Admin | bmathews | Windows-operativsystemer | 4 | 1 august 2009 05:27 |
| Glemt password. | KanoakaVirus | Windows-operativsystemer | 3 | 13 november 2008 16:02 |
| Låst ud af Windows Vista | windows3001 | Windows-operativsystemer | 6 | 17 april 2008 04:59 |
| Asus W7 Notesbog default admin password? | MJM | General Software Chat | 4 | 11 marts 2008 16:37 |
| Thread Tools | |
| |