![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een oude laptop die ik nauwelijks gebruik, maar zou graag willen doorgeven aan iemand anders nu. Het is Windows XP en I cant remember de gebruiker of beheerder wachtwoorden. Ik heb geprobeerd te voeren in de veilige modus, maar het nog stopt bij de 'Login' pagina en vertelt mij het oude wachtwoord is verlopen en ik nodig om een nieuwe. Ik helaas echter niet over een XP-schijf als deze laptop is een ex-demo uit Currys. Kan iemand me in de richting van hoe "reset" deze wachtwoorden vanuit zijde Windows of een goede website voor het maken van een opstart-cd. Thankyou Pete |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer deze site, dan kunt u een opstartdiskette en zet het admin wachtwoord op xp
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hier is een directe link naar de Offline NT Password Editor: http://home.eunet.no/ ~ pnordahl / ntpasswd /
|
| |||
| |||
| Citaat:
Pete |
|
| |||
| |||
| Blij dat je het hebt opgelost. Nuttige weinig schijf
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| LoL! So much for XP veiligheid!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
|
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Password Protected - Wachtwoord vergeten Windows XP | tom | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 15 aug 2009 10:58 |
| User Password Reset met Admin rechten via Admin | bmathews | Windows besturingssystemen | 4 | De 1 augustus 2009 05:27 |
| Wachtwoord vergeten. | KanoakaVirus | Windows besturingssystemen | 3 | 13 nov 2008 16:02 |
| Gesloten van Windows Vista | windows3001 | Windows besturingssystemen | 6 | 17 apr 2008 04:59 |
| Asus W7 Notebook standaard admin wachtwoord? | MJM | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 11 mrt 2008 16:37 |
| Thread Tools | |
| |