![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå her og tilmeld dig / register: http://imaginecup.com/ Så gå her: http://imaginecup.com/MyStuff/FreeSoftware.aspx Det understøttes af Microsoft, så det hele er legit I øjeblikket er jeg downloadet Vista og XP Edit: Jeg tog mig omkring 30 forsøger at komme igennem, men det virkede i den sidste ende:)
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL, jeg fik i så godt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg prøvede et par gange, men det ville ikke ladning. Jeg vil prøve igen en anden dag.
| |||
| |||
| Kære venner, skal du måske en masse tålmodighed og udholdenhed. Jeg har været på 'em i 5 timer fast med kun dette: "Software downloads er tilgængelig i øjeblikket. Kom tilbage senere. Retur. " For at komme til gratis ting, når du har registreret, bekræftet ved at klikke på linket i din e-mail og igen at logge ind, klikke på Konkurrencer rullemenuen> nogen af de Konkurrencer> Min Softwaredownloads link i højre spalte af siden. Forhåbentlig får du adgang, og at det aldrig vil tage dig til ovennævnte "... ikke tilgængelig i øjeblikket ..." side. Vil lade dig vide, hvis jeg nogensinde kommer til at d / l noget. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Err ... jer véd, at der er en udløbsdato på den uge ikke? Blevet dykke ned i dette, og det er slutningen af året, hvor du er nødt til at re-licens (som i køber produktet tasten). Aldrig sagt MS var stum. Money-sugende igler ja, men dumme? nej.
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Good info Alex. Jeg tænkte på at prøve det ud. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ah Ha! Det gamle mundheld om "Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det sandsynligvis ikke god" gælder ikke kun for min ISP af British Telecom, men også Microsoft og de såkaldte "gratis" software "-tilbud. Når det er sagt, jeg har haft nogle alvorlige problemer for de sidste par måneder om en pludselig og uforklarligt afbrydelse på internettet og hyppige systemnedbrud, at ingen endnu ikke har været villig til at kaste lys over. Så jeg havde håbet at få denne gratis download af MS software for at bruge stumper af det at forsøge at reparere systemet Log fejl, bryder sammen, og frakobling probs. Hvis jeg i sidste ende komme til at gøre en gratis d / l af min nuværende Windows 2000 Pro, kan jeg skyllepumpetab 'bits' ud for den frie d / l til at erstatte eventuelle glasskår, og derefter forhindre genindførelse licens frist? Jeg har ikke et system eller reparere disken, da computeren blev leveret med et ægte, valideret, juridiske W2K pre-installeret og blev givet til mig af en britisk velgørenhedsorganisation, som ikke giver støtte, back-up, eller rettelser. De blot give og gå: det er derfor min stillinger andre steder for at få hjælp. Så hvad d'du regne gutter - det kan gøres sikkert, uden mucking op i registreringsdatabasen eller gøre mit smadret OS ulovlig - eller værre - helt umuligt? EDIT: Jeg er selvfølgelig under forudsætning af, jeg kan i sidste ende få adgang til Imagine Cup d / l sektion. Jeg har været på 'em for en anden 4 timer i morges uden held endnu. |
|
| |||
| |||
| Dette er blot en opdatering for at lade dig vide, jeg er stadig nægtet adgang til d / l noget. Måske er de venter til efter slutningen af oktober, så "Buy Me" dato er engang i 2008 i stedet for slutningen af 2007? Citat: Oprindeligt Indsendt af alex Err ... jer véd, at der er en udløbsdato på den uge ikke? Blevet dykke ned i dette, og det er slutningen af året, hvor du er nødt til at re-licens (som i køber produktet tasten). Aldrig sagt MS var stum. Money-sugende igler ja, men dumme? nej. Tiden vil vise folk - og jeg vil holde prøver dem et par gange om dagen for at se, når der gives adgang. Når og hvis det nogensinde er, I'll post tilbage her og lad y'all know. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Installation af operativsystemer på en USB | Coolyxxx | General Software Chat | 7 | 2 marts 2009 16:50 |
| To operativsystemer på en PC - Windows Vista og XP Dual Boot | TenQ | Windows-operativsystemer | 1 | 11 februar 2009 12:05 |
| POST fortæller mig I've got 2 Operativsystemer | Arriflex | Windows-operativsystemer | 5 | 22 december 2007 17:25 |
| Guides installere 2 Operativsystemer | fishking | General Software Chat | 2 | 3 december 2007 07:10 |
| Sammenlign styresystemer! | superfly | General Software Chat | 4 | 24th Apr 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |