![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå hit og registrere deg / register: http://imaginecup.com/ Deretter går du her: http://imaginecup.com/MyStuff/FreeSoftware.aspx Det støttes av Microsoft, så det er all legit Jeg laster ned Vista og XP Edit: Jeg tok meg ca 30 prøver å komme igjennom, men det fungerte til slutt:)
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL, fikk jeg også.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg prøvde et par ganger, men det ville ikke inn. Jeg skal prøve igjen en annen dag.
| |||
| |||
| Folks, må du kanskje mye tålmodighet og utholdenhet. Jeg har vært hos dem i 5 timer solid med bare dette: "Nedlasting av programvare er tilgjengelig for øyeblikket. Prøv igjen senere. Tilbake". For å komme til gratis ting etter at du har registrert, bekreftet ved å klikke på linken i e og re-pålogging, klikk på konkurranser rullegardinmenyen> noen av Konkurranser> Min Software Downloads link i høyre kolonne på siden. Forhåpentligvis får du tilgang og at det aldri vil ta deg til ovennevnte "... for øyeblikket utilgjengelig ..." siden. Vil fortelle deg om jeg noensinne får d / l noe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Err ... dere vet at det er en utløpsdato på nedlastinger gjør ikke du? Blitt hulene i dette, og det er slutten av året hvor du har å re-lisens (som i kjøpe produktet nøkkel). Aldri sa MS var stum. Money-suger lut ja, men dumme? nei.
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() Good info Alex. Jeg tenkte å prøve den ut. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Ah Ha! Det gamle ordtaket om «Hvis det høres for godt ut til å være sant, så er det sannsynligvis ikke er god" gjelder ikke bare min ISP av British Telecom, men også Microsoft og de såkalte "gratis" programvare "tilbud. Når det er sagt, jeg har opplevd noen alvorlige problemer for de siste par månedene om en plutselig og uforklarlig frakopling til Internett og hyppige systemkrasj som ingen ennå har vært villige til å kaste lys over. Så jeg håper å få denne gratis nedlasting av MS programvare for å bruke biter av det å prøve og ordne Systemlogg feil, krasj, og frakobling probs. Hvis jeg til slutt kommer til å gjøre en gratis d / l av min nåværende Windows 2000 Pro, kan jeg scavenge "biter" av den frie d / l for å erstatte ødelagte biter, og så unngå re-lisensen frist? Jeg har ikke et system eller reparere disken fordi datamaskinen kom med en ekte, validert, juridiske W2K pre-installert og ble gitt til meg av en britisk veldedighetsorganisasjon som ikke gir støtte, back-up, eller fikser. De bare gir og gå: derav mitt innlegg et annet sted for å få hjelp. Så hva d'du regner fyrene - kan det gjøres trygt uten å rote opp i registeret eller foreta meg knackered OS ulovlig - eller verre - helt ubrukelig? EDIT: Jeg er selvsagt forutsatt jeg kan etterhvert få tilgang til Imagine Cup d / l delen. Jeg har vært hos dem for en ny 4 timer denne morgenen uten å lykkes ennå. |
|
| |||
| |||
| Dette er bare en oppdatering for å fortelle deg at jeg fortsatt nektet adgang til d / l noe. Kanskje de venter til etter utgangen oktober så "Kjøp meg" dato en gang i 2008, snarere enn slutten av 2007? Sitat: Originally Posted by alex Err ... dere vet at det er en utløpsdato på nedlastinger gjør ikke du? Blitt hulene i dette, og det er slutten av året hvor du har å re-lisens (som i kjøpe produktet nøkkel). Aldri sa MS var stum. Money-suger lut ja, men dumme? nei. Tiden vil fortelle folk - og jeg skal fortsette å prøve dem et par ganger om dagen for å se når tilgang gis. Når og hvis det noen gang er, jeg vil Post tilbake hit og la y'all know. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere operativsystemer på en USB | Coolyxxx | General Software Chat | 7 | 2 mars 2009 16:50 |
| To operativsystemer på en PC - Windows Vista og XP dobbeltoppstart | TenQ | Windows-operativsystemer | 1 | 11 februar 2009 12:05 |
| POST forteller meg at jeg har 2 Operativsystemer | Arriflex | Windows-operativsystemer | 5 | 22 desember 2007 17:25 |
| Guides installerer 2 Operativsystemer | fishking | General Software Chat | 2 | 3 desember 2007 07:10 |
| Sammenlikning operativsystemer! | superfly | General Software Chat | 4 | 24 april 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |