![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå hit och registrera dig / register: http://imaginecup.com/ Sedan gå hit: http://imaginecup.com/MyStuff/FreeSoftware.aspx Det stöds av Microsoft så det är all legit För närvarande är jag ladda ner Vista och XP Edit: Jag tog mig ca 30 försöker få igenom, men det fungerade till sist:)
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL, fick jag också.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag försökte några gånger men det skulle inte ladda. Jag ska försöka igen en annan dag.
| |||
| |||
| Folk, kan du behöva mycket tålamod och uthållighet. Jag har varit på dem i 5 timmar fast med bara detta: "Software Downloads are currently unavailable. Kontrollera igen senare. Return". För att komma till gratis saker när du har registrerat dig, bekräftas genom att klicka på länken i e-postmeddelandet och åter logga in, klicka på de tävlingar rullgardinsmenyn> någon av tävlingarna> My Software Downloads länk i högerspalten på sidan. Förhoppningsvis får du tillgång och att det aldrig tar dig till ovanstående "... inte tillgänglig för tillfället ..." sida. Kommer att meddela dig om jag någonsin komma till d / l någonting. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Err ... ni vet att det finns ett utgångsdatum på nerladdningar inte du? Varit djupdykning i detta, och det är slutet av året där du måste re-licens (som i köpa den produkt nyckel). Aldrig sagt MS var stum. Money-sucking iglar ja, men dumma? nej.
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Bra info Alex. Jag tänkte pröva systemet. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ah ha! Det gamla talesättet "Om det låter för bra för att vara sant, då det förmodligen inte är bra" gäller inte bara min ISP av British Telecom, men också Microsoft och den så kallade "fri" programvara "erbjudanden. Som sagt, jag har haft några allvarliga problem för de senaste månaderna om en plötslig och oförklarlig frånkoppling på webben och ofta systemkrasch att ingen ännu har velat belysa. Så jag hoppades att få detta gratis nedladdning av MS för att använda bitar av det för att försöka rätta till systemet Logga fel, kraschar och probs urkoppling. Om jag får till slut göra ett fritt d / l min nuvarande Windows 2000 Pro, kan jag rensar ut "bitarna" utanför fria d / l för att ersätta alla trasiga bitar och sedan slippa reparera licens tid? Jag har inte ett system eller reparera disken eftersom datorn kom med en äkta, validerat, juridiska W2K förinstallerade och gavs till mig av en brittisk välgörenhetsorganisation som inte ger support, back-up, eller fixar. De ger bara och gå: Därav mitt inlägg någon annanstans för att få hjälp. Så vad d'du räkna killar - kan det ske på ett säkert sätt utan mucking registret eller göra mitt körda OS olagligt - eller värre - helt ohanterlig? EDIT: Jag är naturligtvis förutsatt jag kan så småningom komma åt Imagine Cup d / l avsnittet. Jag har varit på dem i ytterligare 4 timmar i morse utan framgång ännu. |
|
| |||
| |||
| Detta är bara en uppdatering så att du vet jag fortfarande nekas tillgång till d / l någonting. Kanske de väntar till efter slutet av oktober så "Buy Me" datum någon gång under 2008 snarare än slutet av 2007? Citat: Ursprungligen postat av alex Err ... ni vet att det finns ett utgångsdatum på nerladdningar inte du? Varit djupdykning i detta, och det är slutet av året där du måste re-licens (som i köpa den produkt nyckel). Aldrig sagt MS var stum. Money-sucking iglar ja, men dumma? nej. Tiden får utvisa folk - och jag försöker hålla dem ett par gånger om dagen för att se när tillträde beviljas. När och om det någonsin är, jag Post tillbaka hit och låt y'all know. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Installera operativsystem på ett USB - | Coolyxxx | General Software Chat | 7 | 2 mars 2009 16:50 |
| Två operativsystem på en dator - Windows Vista och XP Dual Boot | TenQ | Windows-operativsystem | 1 | 11 februari 2009 12:05 |
| POST säger jag har 2 Operativsystem | Arriflex | Windows-operativsystem | 5 | 22 december 2007 17:25 |
| Guider installera 2 Operativsystem | FISHKING | General Software Chat | 2 | 3 december 2007 07:10 |
| Jämföra operativsystem! | superfly | General Software Chat | 4 | 24 april 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |