vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

FTP-pääsy ongelma Windows 2003 Server, joissa on ISA Server 2004

Reply

Thread Tools
Old 12 kesäkuu 2009, 01:02
Uusi Jäsen

Default FTP-pääsy ongelma Windows 2003 Server, joissa on ISA Server 2004

Hei,

Minulla on ongelmia Windows 2003 Server, joissa on ISA Server 2004 asentaa sitä. Aina kun olen yrittänyt käyttää mitään ulkoista FTP-palvelinta, saan seuraavan virheilmoituksen.

FTP Folder Virhe: Windows ei voi käyttää tähän kansioon. Varmista, että olet kirjoittanut filename oikein ja olet lupaa.
Lisätietoja: A yhteyttä palvelimeen ei voitu muodostaa.

Olen yrittänyt useita vaihtoehtoja:

Käytä passiivista FTP: tä (palomuuri-ja DSL-modeemi yhteensopivuus) on valittuna.

Ota FTP-kansio näkymä (ulkopuolella IE) on myös tarkastettava.

ISA Access työjärjestyksen Vain luku-valintaruutu un-merkinnällä.

Lisäksi haluan kertoa teille tiedoksi, että kaikki asiakkaat joko Web Proxy Asiakkaat tai Vahva NAT asiakkaamme voivat selata ulkoista FTP-palvelimet.

Lähetä ratkaisua, jos jokin elin ratkaista sitä ennen.

Terveisin,

TQasim
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows Server 2003 ei näy kaikki RAM sndbad82 Windows-käyttöjärjestelmät 1 20th Jun 2009 05:19
Terminal Server ei kirjautua - Windows 2003-palvelimen gideon112 Windows-käyttöjärjestelmät 0 5th Jun 2009 23:52
Windows 2003 SP2-palvelimeen Citrix PS 3.0 - Server käynnistyy uudelleen sen jälkeen, kun viimeinen käyttäjä kirjautuu ulos DMB Windows-käyttöjärjestelmät 0 20. toukokuuta 2009 13:40
Windows Server 2003-asennus bigyin Windows-käyttöjärjestelmät 2 20. toukokuuta 2008 02:54
Windows Server 2003 kgilmore Windows-käyttöjärjestelmät 3 20. marraskuu 2007 13:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.