![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, anteeksi im uusi täällä, ja tämä voi olla todellinen helppo kysymys. Onko kuitenkin mahdollista saada oma tietokone takaisin, kun se oli, kun sen uusi. Sain kaikki ohjelmistot ja doscuments tukena ulkoisen HDD ja sain XP: n levy, jos se on tarpeen. Kiitos Tietokone Foorumi. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko XP: n levy joko täysi versio OEM-versio tai Recovery levyltä?
| |||
| |||
| Hei sen jonka silmäkoko Recovery CD-Rom Kun XP Home SP2: n versio 1.0 Kun käytät doesnt sanoa anyhting täysin uudelleen tai mitään Hmm muita wya tehdä puhtaan asennuksen? Kiitos nopeasti rpely |
|
| |||
| |||
| Sikäli kuin olen tietoinen, et voi tehdä täydellinen asenna käyttäen perintämääräyksellä levylle, että teemme on korjaus korruptoituneen järjestelmän tiedostojen Get onto on Mesh on OEM kopio XP tietokoneeseen. Joko niin tai saada täydellinen kopio XP. |
|
| |||
| |||
| OK, kiitos erittäin paljon, tai jos i ostaa kopio, että työ? Koska silmä proberly sai crap tukitiimiimme yksi kestää noin viikon päästä takaisin. Kiitos |
|
| |||
| |||
| Buying tuotemerkin uusi kopio XP: n sanoa Sinkilät tekee tempun, joudut asentamaan kaikki kuljettajat, että XP ei esiin, joka ei paljon. |
|
| |||
| |||
| Hi ensimmäinen lähettämistä tämän foorumin i on ollut joitakin ongelmia minun Mesh kpl Olen lukenut paljon työkomennusten eri foorumeilla alnd paljon ihmisiä yhtä mieltä he ovat crap asiakastuki pc on hieno asti, mutta olen edessä tekee uudelleenasentamisen minulla on vain silmän hyödyntämistä cd joka im kertoi tapana auttaa paljon voin vaatia OEM on XP, ja miksi on ostettava uudelleen kopioida thats ottanut sen liian pitkälle neuvot olisivat welcome.Many Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Voit aina yrittää saada täydellinen versio silmäkoko mutta ette tunne legalities En tiedä, onko ne pakko henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että täydellinen versio olisi lähetetty jokaiselle tietokoneelle. Jos joudut ostamaan versio e ostaja myy OEM-versiot noin £ 50 he ovat täynnä versiot ilman pakkausta ja ohjeet tarroja tai tukea ja lisenssi kattaa vain ensimmäisen PC ne mennä. Ive käytti niitä vuosikausia ilman ongelmia. |
|
| |||
| |||
| Hei kiitos, että uskon jää, että route.Regards |
|
| |||
| |||
| I sähköpostitse asiakaspalveluun ja siellä niin paksu, pyysin, että OEM-versio, koska ne pitäisi toimittanut jokaisen tietokoneen ja he sanoivat se maksaisi £ 70 ilman postimaksu on revocery levy. Vaikka pyysin, että OEM-levyn. Uskon, että ne pitäisi lukea siellä sähköposteja oikein. Myös i dont ajatella he lähettää minulle OEM Disc joko. Selailun perintää dic vaikka ensimmäinen vaihtoehto on Asenna Windows XP Napsautin, ja näytti siltä se od puhdas install - sanottavan "Huomaa tämän voi poistaa kaikki asiakirjat pois tällä tietokoneella." Voiko kukaan antaa minulle detialed ohjeet siitä, miten tehdä puhdasta asennusta XP minun pc yksi poistaa kaikki muu? Kiitos |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Takaisin ylös alkaa selässä asti? | alex | General Software Chat | 3 | 2 marraskuu 2009 08:55 |
| Im takaisin | Cew27 | Off Topic Discussion | 11 | 27. toukokuuta 2009 08:40 |
| Hello, I'm Back ...... Again. | Emrys88 | Esittele itsesi Täällä | 6 | 21. Maaliskuu 2009 13:37 |
| Thread Tools | |
| |