mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Get pc terug wanneer ik voor het eerst had.

Reply

Thread Tools
Old 8 jul 2007, 11:08
Nieuw Lid Fractie

Smile Get pc terug wanneer ik voor het eerst had.

He, sorry im nieuw hier en dit kan een echte gemakkelijke vraag.

Is er toch mogelijk om mijn computer terug naar als het was toen zijn nieuw.

Ik heb al mijn software en doscuments reservekopie op externe harde schijf en ik heb mijn XP schijf als dat nodig is.

Dankzij The Computer Forum.
Old 8 jul 2007, 11:16
Banned Groep

Default Get pc terug wanneer ik voor het eerst had.

Is de XP-schijf of een volledige versie van een OEM-versie of een Recovery schijf?
Voor OEM hij zou kunnen zeggen "Voor her-installatie van XP op een Dell (voorbeeld) alleen pc"

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 8 jul 2007, 11:19
Nieuw Lid Fractie

He haar een maaswijdte Recovery CD Rom

Met XP Home met SP2 versie 1.0

Bij het uitvoeren van doesnt zeggen anyhting over compleet opnieuw of iets

Hmm alle andere wya om een schone installatie?

Bedankt voor uw snelle rpely
Old 8 jul 2007, 11:32
Banned Groep

Voor zover ik weet kun je niet een volledig opnieuw installeren met behulp van een recovery disk, dat alles zal doen, is reparatie corrupt systeem bestanden
Haal op te Mesh voor een OEM-versie van XP voor de PC.
Ofwel die of een volledige kopie van XP.
Old 8 jul 2007, 11:34
Nieuw Lid Fractie

OK dank zeer veel, of als ik een kopie zal dat werken?

Omdat maas proberly kreeg crap ondersteuningsteam een ongeveer een week weer terug.

Bedankt
Old 8 jul 2007, 11:41
Banned Groep

Het kopen van een gloednieuwe kopie van XP vanaf zeggen Staples zal het lukken, dan moet u opnieuw alle stuurprogramma's die XP niet ingaan op die niet veel.
Old 10 juli 2007, 15:32
Nieuw Lid Fractie

Red face Get pc terug wanneer ik voor het eerst had.

Hallo mijn eerste posting op dit forum heb ik wat problemen met mijn Mesh pct Ik heb veel berichten op diverse fora alnd veel mensen het eens zijn crap klant ondersteuning van de PC is prima tot nu toe maar ik ben geconfronteerd met doet opnieuw alles wat ik heb is de maas recovery cd die im vertelde wont helpen veel kan ik aandringen op een OEM van XP en waarom zou ik moeten kopen opnieuw kopie thats genomen het te veel een advies zou welcome.Many Bedankt.
Old 10 juli 2007, 22:52
Lid Fractie

U kunt altijd proberen om een volledige versie van gaas, maar niet te weten de juridische impasse Ik weet niet of ze verplicht persoonlijk denk ik een volledige versie moet worden geleverd met elke PC.
Als u wilt kopen een versie e koper verkopen OEM versies op ongeveer £ 50 zijn de volledige versies, zonder de verpakking en instructies stickers of ondersteunen en de licentie heeft uitsluitend betrekking op de eerste PC die zij gaan. Ive gebruikt voor leeftijden zonder problemen.
Old 10 juli 2007, 23:28
Nieuw Lid Fractie

Hi bedankt voor dat ik denk dat ik zal gaan dat route.Regards
Old 11 juli 2007, 06:08
Nieuw Lid Fractie

Smile Get pc terug wanneer ik voor het eerst had.

Ik e-mailde de klantenservice en er zo dik, ik vroeg om een OEM-versie, daar zij van verzonden een met elke PC en ze zeiden dat zou kosten £ 70 exclusief verzendkosten voor een revocery schijf. Hoewel ik vroeg om een OEM-schijf. Ik denk dat ze moeten lezen er e-mails correct.

Ook i dont denk dat ze sturen me een OEM Disc hetzij.

Tijdens het surfen op het herstel dic hoewel de eerste optie is

Windows XP installeren

Ik klikte en dat het leek alsof het zou od een schone installatie - hij zei: "NB dit kan verwijderen Alle documenten uit deze computer."

Kan iemand mij detialed instructies over hoe je een schone installatie van XP op mijn pc een verwijder alles anders?

Bedankt
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.