![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, beklager im ny her, og dette kan være et reelt enkelt spørsmål. Er det likevel mulig ved å få maskinen min tilbake til når den var da den nye. Jeg fikk min programvare og doscuments rygget på ekstern HDD, og jeg har min XP platen hvis det er nødvendig. Takk Computer Forum. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er XP disken enten en fullversjon en OEM-versjon eller en Recovery disken?
| |||
| |||
| Hei sine en maske Recovery CD Med XP Home SP2-versjon 1.0 Når du kjører ikke si anyhting om fullstendig installere eller noe Hmm andre wya å gjøre en ren installasjon? Takk for rask rpely |
|
| |||
| |||
| Så vidt jeg kjenner du ikke kan gjøre en fullstendig installere ved hjelp av en sekundær disk, alle som vil gjøre er å reparere korrupte systemfiler Få opp til maske for en OEM-kopi av XP på din PC. Enten det eller få en fullstendig kopi av XP. |
|
| |||
| |||
| OK Tusen takk, eller hvis jeg kjøper en kopi vil at work? Fordi maske proberly fikk crap kundestøtteteam en ta cirka en uke å komme tilbake. Takk |
|
| |||
| |||
| Kjøpe en ny kopi av XP fra si Staples vil gjøre triks, vil du måtte installere noen drivere som XP ikke plukke opp der vil ikke være mange. |
|
| |||
| |||
| Hei mitt første innlegg i dette forumet har jeg hatt noen problemer med min maske PC jeg har lest mange innlegg på diverse fora alnd mange mennesker godtar de har crap kundestøtteområde PC har vært fint opp til nå, men jeg er møtt med gjør en installere alt jeg har er maske utvinning cd som im fortalte wont help mye kan jeg insistere på en OEM av XP og hvorfor bør jeg ha for å kjøpe ny kopi dvs tatt det for langt noen råd ville være welcome.Many Takk. |
|
| |||
| |||
| Du kan alltid prøve å få en full versjon fra maske, men ikke kjenner legalities Jeg vet ikke om de er pålagt personlig tror jeg en fullversjon skal sendes med hver PC. Hvis du trenger å kjøpe en versjon e kjøperen selger OEM-versjoner på ca £ 50 de er fulle versjoner uten emballasje og instruksjoner klistremerker eller støtte og lisensen dekker bare de første PC de går på. Ive brukte dem for aldre ingen innvendinger. |
|
| |||
| |||
| Hei, mange takk for at jeg tror jeg vil gå ned som route.Regards |
|
| |||
| |||
| Jeg mailet kundeservice og det så tykke, spurte jeg etter en OEM-versjon som de skal over sendte en med hver PC, og de sa det ville koste £ 70 eksklusive porto for en revocery plate. Selv om jeg har bedt om en OEM-plate. Jeg tror de bør lese det eposter riktig. Også jeg dont overveie de vil sende meg en OEM-plate heller. Når du surfer gjennervervelsen dic om det første alternativet er Installere Windows XP Jeg klikket det og det så ut som om det ville od en ren installasjon - det sa "Merk dette kan fjerne alle dokumenter av denne datamaskinen." Kan noen gi meg detialed instruksjoner om hvordan du gjør en ren installasjon av XP på min pc en fjerne alt annet? Takk |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sikkerhetskopiere får du sikkerhetskopiere? | alex | General Software Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| Im back | Cew27 | Av Emne Diskusjon | 11 | 27 mai 2009 08:40 |
| Hello, I'm Back ...... Igjen. | Emrys88 | Presenter deg selv her | 6 | 21 mars 2009 13:37 |
| Thread Tools | |
| |