![]() |
|
| |||
| |||
| Af en eller anden grund jeg får en blå skærm, når jeg kommer i Call of Duty 4. Dens ikke hele tiden, men nogle gange. Og det gjorde den anden dag, mens gettting ud af det. Men jeg har brug for at vide, hvordan man kan gøre det således, at den blå skærm ophold på skærmen i mere end en anden, så jeg kan læse den. Så kan jeg komme tilbage her og se, om jer kan hjælpe mig mere. |
|
| |||
| |||
| hmmmm. at mærkelige nogen besvarede mit spørgsmål, men nu er det ikke der. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er mærkeligt! Det var mig, der svarede, ikke ved, hvor mit svar gik selv? Kontrolpanel, system, avanceret, Start og Genoprettelse "indstillinger" og derefter fjerne markeringen "automatisk genstart", så gælder det
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Ya dens grund af navnet ændrer jeg gætte. Jeg er ved at fortælle Dave Hybrid om det i en stilling, han netop har gjort. |
|
| |||
| |||
| allerede har gjort:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvor du er social? vi har været nødt til at skræmme evilfantasy mens du har været væk!
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Navnet ændring ville ikke gøre besvarelserne forsvinder, da de alle er lagret i en database. |
|
| |||
| |||
| daves allerede bekræftet, at han flytter webstedet omkring har slettet nogle stillinger mv
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Hvis databasen blev bakket op før flytte, så ingen indlæg ville være gået tabt ![]() Anyway dette en diskussion om en anden tråd, lad os stoppe hi-løftesystemer denne. |