![]() |
|
| |||
| |||
| Om een of andere reden krijg ik een blauw scherm als ik naar Call of Duty 4. Het is niet de hele tijd, maar soms. En Hij deed het de andere dag, terwijl gettting van te maken. Maar ik moet weten hoe je het zo dat het blauwe scherm blijft op het scherm voor meer dan een seconde, zodat ik kan lezen. Dan kan ik kom terug en kijk of jullie kunnen me helpen meer. |
|
| |||
| |||
| Hmmmm. raar dat iemand heeft geantwoord op mijn vraag, maar nu zijn er niet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is vreemd! Het was me die hebben geantwoord, niet weet waar mijn antwoord ging al? Bedieningspaneel, systeem, geavanceerd, Opstart-en herstelinstellingen "Instellingen" en vervolgens het vinkje "automatisch opnieuw opstarten", dan toepassen
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ya zijn omwille van de naam veranderen denk ik. Ik ben er over te vertellen Dave Hybride over in een functie die hij zojuist heeft gedaan. |
|
| |||
| |||
| al gedaan:)
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| waar je geweest sociale? We zijn te bullebak evilfantasy terwijl u weg bent!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| De naamsverandering zou niet de antwoorden verdwijnen als ze zijn allemaal opgeslagen in een database. |
|
| |||
| |||
| daves reeds bevestigd dat hij het verplaatsen van de site rond geschrapt sommige posten, enz.
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Als de database is een back-up voor het verplaatsen, dan zou er geen berichten verloren zijn gegaan ![]() Hoe dan ook dit een discussie voor een andere discussie, laten we stoppen met hi-jacking deze. |