![]() |
|
| |||
| |||
| Annen grunn er jeg får en blå skjerm når jeg kommer inn i Call of Duty 4. Det er ikke hele tiden, men noen ganger. Og det gjorde det her om dagen, mens gettting ut av det. Men jeg må vite hvordan du gjør det slik at den blå skjermen forblir på skjermen i mer enn et sekund så jeg kan lese den. Så jeg kan komme tilbake hit og se om dere kan hjelpe meg ut mer. |
|
| |||
| |||
| hmmmm. som rare noen har svart på spørsmålet mitt, men nå er det ikke der. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er merkelig! Det var meg som svarte vet ikke hvor min svare gikk skjønt? Kontrollpanel, System avanserte, Oppstart og gjenoppretting "settings" og deretter automatisk starte automatisk, og deretter bruke den
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Ya sin på grunn av navnet endrer jeg. Jeg er i ferd med å fortelle Dave Hybrid om det i et innlegg han bare gjorde det. |
|
| |||
| |||
| allerede har gjort:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor har du vært sosial? vi har vært å måtte Bully evilfantasy mens du har vært borte!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Navneendringen vil ikke få svar forsvinne, ettersom de er lagret i en database. |
|
| |||
| |||
| daves allerede bekreftet at han flytter området rundt har slettet noen innlegg osv.
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Hvis databasen ble sikkerhetskopiert før farten, så ingen innlegg ville ha gått tapt ![]() Uansett dette en diskusjon for en annen tråd, la oss stoppe hi-jacking denne. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skjermen blir blå ... | Paul4763 | General Hardware Chat | 2 | 4 september 2009 06:53 |
| Blå skjerm | abgriffin13 | Windows-operativsystemer | 2 | 7 oktober 2008 04:41 |
| Blå skjerm Windows splash skjermen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Blue Screen | phoeniximportersuk | General Software Chat | 7 | 24. sep 2007 12:47 |
| Blå skjerm | mrdaveyk | CPUer, Hovedkort & RAM | 29 | 22. sep 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |