![]() |
|
| |||
| |||
| Av någon anledning jag får en blå skärm när jag kommer in i Call of Duty 4. Dess inte hela tiden men ibland. Och det gjorde det häromdagen medan gettting ut av det. Men jag måste veta hur man gör det så att den blå skärmen kvar på skärmen i mer än andra så jag kan läsa det. Sedan kan jag komma tillbaka hit och se om ni kan hjälpa mig mer. |
|
| |||
| |||
| Hmmmm. det konstigt att någon svarade på min fråga men nu är det inte där. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är konstigt! Det var jag som svarade, vet inte vart mitt svar gick det? Kontrollpanelen, system, avancerade, Start och återställning "Inställningar" och sedan avmarkera "automatiskt", och sedan tillämpa det
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Ya sin grund av namnbytet jag. Jag ska berätta Dave Hybrid om det i en post han just gjorde. |
|
| |||
| |||
| redan gjort:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var har du varit social? vi har varit med att trakassera evilfantasy medan du varit borta!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Namnbytet skulle inte svaren försvinner, eftersom de alla lagras i en databas. |
|
| |||
| |||
| daves redan bekräftat att han flyttar platsen omkring har strukit vissa tjänster etc.
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Om databasen kompletteras före flytten, då inga inlägg skulle ha förlorat ![]() Hursomhelst detta en diskussion för en annan tråd, låt oss sluta hi-domkraft här. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skärmen blir blå ... | Paul4763 | General Hardware Chat | 2 | 4 September 2009 06:53 |
| Blå skärm | abgriffin13 | Windows-operativsystem | 2 | 7 oktober 2008 04:41 |
| Blue screen Windows stänk skärmen | Mukk1987 | Windows-operativsystem | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Blue Screen | phoeniximportersuk | General Software Chat | 7 | 24 sep 2007 12:47 |
| Blå skärm | mrdaveyk | Processorer, moderkort & RAM | 29 | 22 sep 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |