![]() |
|
| |||
| |||
| Min computer holder styrter ned. Jeg bliver ved med at få den samme begivenhed ID fejlkoder. Den ene Jeg beskæftiger mig med nu, er Event ID 10. Desværre kan jeg ikke forstå vejledningen på MS help site lol. Kunne nogen venligst fortælle mig, hvad TRO gøre? Du kan løse dette problem ved at køre et script til at stoppe Hændelses-id 10 beskeder. Hvis du vil køre dette script, skal du følge disse trin:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du vil køre det bare dobbeltklikke på det. Hvis det åbnes i Notesblok, du ikke har omdøbt det ordentligt. Du kan slette de fejl, jeg går ud fra, du lige har brug for at gå til Logbog og klare derefter (Start - Kør (eller i vista søgefeltet) eventvwr.msc ) Hvor kan du få disse fejl skønt? Har de dukker op? Har du opdateret for nylig? Jeg er nødt til at sove nu, men vil forsøge at hjælpe flere i morgen, medmindre en anden har flere ideer i den mellemliggende periode.
|
| |||
| |||
| Nå det var underligt. Jeg højre klikkede på det, og det havde mulighed for at "åbne med" som noget, jeg ikke kan huske og notesblok. Jeg valgte den "noget andet." Det blinker åbne kort, og derefter lukkes. Så jeg højre klikkede på den igen, og hvor den øverste mulighed ville normalt være "Åbn" Det sagde noget i retning af "køre som kommando prompten." Igen det blinker åbne og lukkede så hurtigt jeg kunne ikke læse noget. Så jeg højre klikkede den igen og denne gang kun er "åben som" mulighed blev "notesbog." Tænker jeg havde gjort noget forkert, jeg slettet filen, og forsøgt at re-oprette den. Nu er det kun vil gemme som "Test.VSB.TXT" Heldigvis hvad jeg gjorde en af de første to gange synes at have virket. Jeg har også regnet ud, hvordan man kan gå igennem og slette min 14.000 plus fejl, advarsler og så videre. Som et resultat, jeg slutte styrter ned. Det sørgelige er, jeg har tilbragt over 12 timer doing "ting", og jeg er ikke sikker på, at jeg kan huske alt, hvad jeg gjorde, lol. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: Hjem Build
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem Event Name: bluescreen - Acer Aspire 5720 - Senest Nulstil | SkyAngel | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 22 November 2009 18:25 |
| Memtest Fejl | CodeFreakC | CPU, bundkort og RAM | 6 | 23 oktober 2009 04:49 |
| Opgivet at forsøge at Fix Errors.Please Hjælp. | taffyjenks | Windows-operativsystemer | 2 | 28 juli 2009 01:52 |
| Windows 2008 DNS Fejl Hændelses-id: 4007 | 7thson | Windows-operativsystemer | 0 | 27. maj 2009 09:44 |
| Run Time Fejl på XP HJÆLP! | smudge2977 | Windows-operativsystemer | 3 | 21. nov 2007 17:51 |
| Thread Tools | |
| |