mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Getting rid of Event ID Fouten

Reply

Thread Tools
Old 10 mei 2009, 09:42
Donor Groep

Default Getting rid of Event ID Fouten

Mijn computer blijft crashen. Ik krijg steeds dezelfde gebeurtenis-id foutcodes. De ene Ik ben met nu Event ID 10. Helaas begrijp ik niet de instructies op de MS help site lol. Kan iemand me alsjeblieft vertellen wat tro doen?

Dit probleem op te lossen, voert u een script om te stoppen met de gebeurtenis-id 10 berichten. Het uitvoeren van dit script is als volgt te werk:
  1. In een teksteditor, zoals Kladblok, maakt u een nieuw tekstdocument genaamd Test.vbs.
  2. Plak de volgende code in Test.vbs: strComputer = "."
    Stel objWMIService = GetObject ( "winmgmts:" _
    & "(ImpersonationLevel = identiteit)! \ \" _
    & StrComputer & "\ root \ abonnement")

Stel OBJ1 = objWMIService.Get ( "__EventFilter.Name = 'BVTFilter'")

ingesteld obj2set = obj1.Associators_ ( "__FilterToConsumerBinding")

ingesteld obj3set = obj1.References_ ( "__FilterToConsumerBinding")

Voor elk obj2 in obj2set
    Wscript.echo "Het verwijderen van het object"
    Wscript.echo obj2.GetObjectText_
    obj2.Delete_
    volgende

Voor elk obj3 in obj3set
    Wscript.echo obj3.GetObjectText_
    obj3.Delete_
    volgende

Wscript.echo obj1.GetObjectText_
    obj1.Delete_

3. Na het uitvoeren van dit script, de gebeurtenis-id 10 berichten niet meer in het toepassingslogboek. Echter, je moet handmatig duidelijk eventuele eerdere gebeurtenis-id 10 berichten.

Opmerking Zorg ervoor dat u alleen de juiste gebeurtenis-id 10 berichten. Er kunnen andere relevante gebeurtenis-id 10 berichten die u niet wilt verwijderen.
Ok, Ik heb het notitieblok ding en noemde het Test.vbs. Hoe kan ik "run" het? Dan Hoe verwijder ik de foutcode?
Old 10 mei 2009, 14:45
Moderator Groep

Als u deze gewoon dubbelklikken. Als het wordt geopend in Kladblok, je hebt niet hernoemd het goed.

Voor het verwijderen van de fouten, ik neem aan dat je gewoon moet gaan naar Logboekinzage en duidelijke vervolgens op (Start - Uitvoeren (of in vista het zoekvak) Eventvwr.msc )

Waar krijg je deze fouten wel? Hebben zij pop-up?

Heeft u onlangs geformatteerd?

Ik moet slapen, maar zal proberen te helpen meer morgen, tenzij iemand anders heeft meer ideeën in de interim.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 11 mei 2009, 03:23
Donor Groep

Nou dat was raar. Ik rechts geklikt en zij had de optie "openen met" als iets wat ik niet meer weet en notitieblok. Ik koos voor de "iets anders." Het flitste open kort en vervolgens gesloten. Dus ik gelijk klikte het weer en waar de bovenste optie zou worden gewoonlijk "Openen" Het zei iets als "uitvoeren als opdrachtprompt." Opnieuw flitste open en gesloten zo snel kon ik niet alles gelezen. SO I rechts geklikt IT AGAIN en deze keer de enige "open" optie was "notebook." Denk ik iets verkeerd had gedaan, verwijderde ik het bestand op en probeerde opnieuw te maken. Nu zal alleen opslaan als "Test.VSB.TXT"

Gelukkig is wat ik deed een van de eerste twee keer lijkt te hebben gewerkt. Ik dacht hoe ga door en mijn 14.000 plus fout, waarschuwingen enzovoort. Als gevolg hiervan, ik sluit crashen. Het trieste is dat ik meer dan 12 uur te doen "stuff" en ik ben niet zeker of ik herinner me alles wat ik heb lol.
Old 11 mei 2009, 10:03
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubba View Post
Gelukkig is wat ik deed een van de eerste twee keer lijkt te hebben gewerkt.
Yep .... zou er niet echt iets te zien en het zou uitvoeren zeer snel en dicht bij het gebeuren ..... zo heb je natuurlijk wel dingen ok

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.