![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Mijn computer blijft crashen. Ik krijg steeds dezelfde gebeurtenis-id foutcodes. De ene Ik ben met nu Event ID 10. Helaas begrijp ik niet de instructies op de MS help site lol. Kan iemand me alsjeblieft vertellen wat tro doen?
Dit probleem op te lossen, voert u een script om te stoppen met de gebeurtenis-id 10 berichten. Het uitvoeren van dit script is als volgt te werk:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Als u deze gewoon dubbelklikken. Als het wordt geopend in Kladblok, je hebt niet hernoemd het goed.
Voor het verwijderen van de fouten, ik neem aan dat je gewoon moet gaan naar Logboekinzage en duidelijke vervolgens op (Start - Uitvoeren (of in vista het zoekvak) Eventvwr.msc ) Waar krijg je deze fouten wel? Hebben zij pop-up? Heeft u onlangs geformatteerd? Ik moet slapen, maar zal proberen te helpen meer morgen, tenzij iemand anders heeft meer ideeën in de interim.
|
|
|||
|
|||
|
Nou dat was raar. Ik rechts geklikt en zij had de optie "openen met" als iets wat ik niet meer weet en notitieblok. Ik koos voor de "iets anders." Het flitste open kort en vervolgens gesloten. Dus ik gelijk klikte het weer en waar de bovenste optie zou worden gewoonlijk "Openen" Het zei iets als "uitvoeren als opdrachtprompt." Opnieuw flitste open en gesloten zo snel kon ik niet alles gelezen. SO I rechts geklikt IT AGAIN en deze keer de enige "open" optie was "notebook." Denk ik iets verkeerd had gedaan, verwijderde ik het bestand op en probeerde opnieuw te maken. Nu zal alleen opslaan als "Test.VSB.TXT"
Gelukkig is wat ik deed een van de eerste twee keer lijkt te hebben gewerkt. Ik dacht hoe ga door en mijn 14.000 plus fout, waarschuwingen enzovoort. Als gevolg hiervan, ik sluit crashen. Het trieste is dat ik meer dan 12 uur te doen "stuff" en ik ben niet zeker of ik herinner me alles wat ik heb lol. |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citaat:
Mijn Systeem: Home Bouw
|