mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Bli kvitt Event ID feil

Reply

Thread Tools
Old 10 mai 2009, 09:42
Donor Group

Default Bli kvitt Event ID feil

Min datamaskin holder krasj. Jeg får stadig den samme hendelsen ID feilkoder. Det eneste jeg arbeider med nå er Event ID 10. Dessverre er jeg ikke forstå instruksjonene på MS hjelp site lol. Kunne noen vennligst fortelle meg hva tro gjøre?

For å løse dette problemet, kjører et skript for å stoppe Event ID 10 meldinger. Hvis du vil kjøre dette skriptet, følger du denne fremgangsmåten:
  1. I et tekstredigeringsprogram, for eksempel Notisblokk, opprette et nytt tekstdokument navngitt Test.vbs.
  2. Lim inn følgende kode i Test.vbs: strComputer = "."
    Set objWMIService = GetObject ( "winmgmts:" _
    & "(ImpersonationLevel = impersonate)! \ \" _
    & StrComputer & "\ root \ abonnementet")

Set obj1 = objWMIService.Get ( "__EventFilter.Name = 'BVTFilter'")

satt obj2set = obj1.Associators_ ( "__FilterToConsumerBinding")

satt obj3set = obj1.References_ ( "__FilterToConsumerBinding")

For hver obj2 i obj2set
    Wscript.echo "Slette objekt"
    Wscript.echo obj2.GetObjectText_
    obj2.Delete_
    neste

For hver obj3 i obj3set
    Wscript.echo obj3.GetObjectText_
    obj3.Delete_
    neste

Wscript.echo obj1.GetObjectText_
    obj1.Delete_

3. Når du kjøre dette skriptet, den Event ID 10 meldinger lenger vises i programloggen. Men du har å manuelt fjerne alle tidligere Event ID 10 meldinger.

Merk Kontroller at du bare slette den aktuelle Event ID 10 meldinger. Det kan være annen relevant Event ID 10 meldinger som du ikke ønsker å slette.
Ok, jeg har gjort de notepad ting, og kalte det Test.vbs. Hvordan kan jeg "kjøre" det? Så hvordan kan jeg slette feilkoden?
Old 10 mai 2009, 14:45
Moderator Group

For å kjøre det bare å dobbeltklikke på den. Hvis den åpnes i Notisblokk, og du ikke har omdøpt den riktig.

Slik sletter du feil, jeg antar at du bare trenger å gå til Hendelsesliste og klare deretter (Start - Kjør (eller i vista søkefeltet) eventvwr.msc )

Hvor får du disse feilene om? Har de dukker opp?

Har du omformatert nylig?

Jeg trenger å sove nå, men vil forsøke å bidra mer i morgen, med mindre noen andre har flere ideer i mellomtiden.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 11 mai 2009, 03:23
Donor Group

Vel det var rart. Jeg høyre klikker på den og den hadde mulighet til å "åpne med" som noe jeg ikke husker og notisblokk. Jeg valgte det "noe annet." Det flashed åpne kort og deretter lukket. Så jeg høyre klikket det igjen, og hvor den øverste alternativet vil vanligvis være "Åpne" Det sa noe sånt som "kjør som ledetekst. Igjen det flashed åpen og lukket så fort jeg kunne ikke lese noe. Så jeg rett klikket det igjen og denne gangen bare "åpner som" alternativ var "notebook". Tenker jeg hadde gjort noe galt, jeg slettet filen og forsøkt å re-opprette den. Nå vil den bare lagre som "Test.VSB.TXT"

Heldigvis hva jeg har gjort en av de første to ganger synes å ha virket. Jeg har også funnet ut hvordan man skal gå gjennom og slette mine 14.000 pluss feil, advarsler og så videre. Som et resultat jeg avslutte krasj. Den triste ting er jeg brukt over 12 timer å gjøre "ting", og jeg er ikke sikker jeg husker alt jeg gjorde lol.
Old 11 mai 2009, 10:03
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Bubba View Post
Heldigvis hva jeg har gjort en av de første to ganger synes å ha virket.
Jepp .... ville det ikke være noe å se og det ville utføre svært raskt og lukker når du er ferdig ..... så du tydeligvis gjorde ting ok

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problem Event Name: Bluescreen - Acer Aspire 5720 - Nylig Reset SkyAngel Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 22 november 2009 18:25
MemTest feil CodeFreakC CPUer, Hovedkort & RAM 6 23 oktober 2009 04:49
Gitt opp å prøve å fikse Errors.Please Hjelp. taffyjenks Windows-operativsystemer 2 28 juli 2009 01:52
Windows 2008 DNS Feil Hendelses-ID: 4007 7thson Windows-operativsystemer 0 27 mai 2009 09:44
Run Time Feil på XP HJELP! smudge2977 Windows-operativsystemer 3 21 nov 2007 17:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.