![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har program, jeg har brug for at slippe af med den fane på toppen af vinduet, at det er inden for, ved fanen Jeg tænker på stribe på toppen af vinduet, der indeholder minimere, maksimere og lukke. Er der en slags program, der kan tildele dette program med en ikke fane mode???? Grunden til dette er, at jeg har kunder, der bruger computeren, og jeg dont have dem til at komme ind i windows bare bruge programmet alene. Hjælp mig |
|
| |||
| |||
| Hvilken browser? |
|
| |||
| |||
| De ting, du taler om er generelt programmeret i. Du kan låse et program du kan tilsidesætte begivenheder udløst ved at klikke her. I browsere, er der sikkerhedsproblemer med at fjerne dem, det vil sige, kan du bygge noget, der ligner et browservindue, men er ellers. Men du behøver ikke sige, hvad dit "program" er. Er det en browser? Anyway, Ctrl + Alt + Del vil lade nogen i! |
|
| |||
| |||
| godt de cant Ctrl Alt del, da der ikke tastatur, så Thats egentlig ikke den prob. Programmet er en MS-DOS-baserede prog kører i Windows XP, så vidt jeg kan fortælle. Problemet er, er, at en udstilling i National Aquarium i Plymouth, England, og programmet åbnes automatisk ved opstart, men derefter alt, hvad det gør, er at maksimere til skærmen, men ikke "fuld skærm", dvs ingen fanen thingy. er der ingen prog der kan knytte til denne prog og give mulighed for at dissapearance på fanen |
|
| |||
| |||
| Hvis det er en MSDOS program, hvorfor ikke køre det i MSDOS? |
|
| |||
| |||
| Ellers finde ikonet, der kører programmet og højreklik på den og vælg egenskaber. Vælg fanen Indstillinger. Nu skal du vælge Full Screen. Vil det gøre? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil give det en chance, men jeg har en fornemmelse af, at jeg allerede har prøvet, at en. |
|
| |||
| |||
| Du er nødt til at vælge det ikon, du ønsker at køre programmet fra. Hvis du kører det fra kommandoprompten, skal du ikke køre det fra Start -> Kør. Opret en genvej til cmd.exe første, gøre ovenstående til det og derefter køre din prog inden for denne maksimeret vindue. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ville du vil dette vindue på dit værelse??? | redden137 | Off Topic Discussion | 7 | 2 februar 2009 16:24 |
| MSN vindue | tinkerbell | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 8 februar 2008 07:04 |
| Window XP Pro | WHATSUP | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 09:03 |
| Window Vista Hvordan kunne de gøre det?? | Help1inghand | Windows-operativsystemer | 15 | 9 januar 2008 12:28 |
| Nyt vindue problemer | samtialou | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 21. dec 2007 19:52 |
| Thread Tools | |
| |