vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Näin pääset eroon välilehden atop ikkunasta, miten??

Reply

Thread Tools
Old 14 syyskuu 2007, 09:04
Uusi Jäsen

Default Näin pääset eroon välilehden atop ikkunasta, miten??

Minulla on ohjelma, joka minun täytyy päästä eroon välilehden huipulla-ikkunan, että se on sisällä, TAB tarkoitan nauhat huipulla ikkuna, joka sisältää pienentää, suurentaa ja sulkea. Onko olemassa jonkinlainen ohjelma, jonka voi liittää tämä ohjelma ei välilehti tilassa???? Syynä tähän on se, että minulla on asiakkaita, jotka käyttävät tietokonetta ja I dont halua niiden päästä ikkunat vain käyttää ohjelmaa yksin.

Auttakaa minua
Old 14 syyskuu 2007, 09:07
Moderator Group

Mikä selain?

Old 14 syyskuu 2007, 10:46
Rahoittajien ryhmän

Asioista puhutaan yleensä ohjelmoitu kohteesta haluat lukita sovelluksen voisitte ohittaa tapahtumat käynnistyvät klikkaamalla siellä.

Selaimissa, on turvallisuuskysymykset ja niiden poistamista, eli voit luoda jotain, joka näyttää selaimen ikkunassa, mutta ei muuten.

Mutta et sano mitä "ohjelma" on. Onko se selain?

Tapauksessa, Ctrl + Alt + Del ei anna kenellekään!
Old 14 syyskuu 2007, 11:11
Uusi Jäsen

hyvin he cant ctrl-alt-del koska ei ole näppäimistöä, joten thats ei oikeastaan prob. Ohjelma on MS-DOS prog käytössä Windows XP: n niin pitkälle kuin voin kertoa. Ongelmana on se, että sen näyttelyn kansallinen akvaario Plymouth Iso-Britannia, ja ohjelma avaa automaattisesti käynnistyksen yhteydessä, mutta niin se vain maksimoida sen näytön, mutta ei "koko näyttö" eli ei-välilehti juttu. Onko mitään proge, jotka voidaan liittää tähän progen ja mahdollistaa dissapearance-välilehden
Old 15 syyskuu 2007, 02:40
Rahoittajien ryhmän

Jos se on MSDOS ohjelma, miksi ei suorita sitä MSDOS?
Old 15 syyskuu 2007, 02:44
Rahoittajien ryhmän

Muuten löytää kuvake, joka suorittaa ohjelma ja aivan click model after se ja valitse Ominaisuudet.

Valitse Asetukset-välilehti.

Nyt valita Koko näyttö.

Se, että do?
Old 15 syyskuu 2007, 12:49
Uusi Jäsen

Minä annan sitä yrittää, mutta minulla on tunne, että olen jo kokeillut, että yksi.
Old 16 syyskuu 2007, 12:13
Rahoittajien ryhmän

Sinun täytyy valita kuvakkeen aiot suorittaa ohjelmaa. Jos käytät sitä komentokehotteeseen eivät suorita se Käynnistä -> Suorita. Luo pikakuvake cmd.exe ensimmäinen, ei edellä mainitun ja sitten ajaa proge sisällä että maksimoi ikkunan.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Onko sinulla halua, että tämä ikkuna in your room? redden137 Off Topic Discussion 7 2. Feb 2009 16:24
Msn ikkuna Tinkerbell Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 4 8th Feb 2008 07:04
Windows XP Pro WHATSUP Windows-käyttöjärjestelmät 5 27th Jan 2008 09:03
Windows Vista Miten Ne tekevät? Help1inghand Windows-käyttöjärjestelmät 15 9. Jan 2008 12:28
Uusi ikkuna ongelmia samtialou Web-selaimet ja FTP Clients 1 21. Joulukuu 2007 19:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.