![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ohjelma, joka minun täytyy päästä eroon välilehden huipulla-ikkunan, että se on sisällä, TAB tarkoitan nauhat huipulla ikkuna, joka sisältää pienentää, suurentaa ja sulkea. Onko olemassa jonkinlainen ohjelma, jonka voi liittää tämä ohjelma ei välilehti tilassa???? Syynä tähän on se, että minulla on asiakkaita, jotka käyttävät tietokonetta ja I dont halua niiden päästä ikkunat vain käyttää ohjelmaa yksin. Auttakaa minua |
|
| |||
| |||
| Mikä selain? |
|
| |||
| |||
| Asioista puhutaan yleensä ohjelmoitu kohteesta haluat lukita sovelluksen voisitte ohittaa tapahtumat käynnistyvät klikkaamalla siellä. Selaimissa, on turvallisuuskysymykset ja niiden poistamista, eli voit luoda jotain, joka näyttää selaimen ikkunassa, mutta ei muuten. Mutta et sano mitä "ohjelma" on. Onko se selain? Tapauksessa, Ctrl + Alt + Del ei anna kenellekään! |
|
| |||
| |||
| hyvin he cant ctrl-alt-del koska ei ole näppäimistöä, joten thats ei oikeastaan prob. Ohjelma on MS-DOS prog käytössä Windows XP: n niin pitkälle kuin voin kertoa. Ongelmana on se, että sen näyttelyn kansallinen akvaario Plymouth Iso-Britannia, ja ohjelma avaa automaattisesti käynnistyksen yhteydessä, mutta niin se vain maksimoida sen näytön, mutta ei "koko näyttö" eli ei-välilehti juttu. Onko mitään proge, jotka voidaan liittää tähän progen ja mahdollistaa dissapearance-välilehden |
|
| |||
| |||
| Jos se on MSDOS ohjelma, miksi ei suorita sitä MSDOS? |
|
| |||
| |||
| Muuten löytää kuvake, joka suorittaa ohjelma ja aivan click model after se ja valitse Ominaisuudet. Valitse Asetukset-välilehti. Nyt valita Koko näyttö. Se, että do? |
|
| |||
| |||
| Minä annan sitä yrittää, mutta minulla on tunne, että olen jo kokeillut, että yksi. |
|
| |||
| |||
| Sinun täytyy valita kuvakkeen aiot suorittaa ohjelmaa. Jos käytät sitä komentokehotteeseen eivät suorita se Käynnistä -> Suorita. Luo pikakuvake cmd.exe ensimmäinen, ei edellä mainitun ja sitten ajaa proge sisällä että maksimoi ikkunan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko sinulla halua, että tämä ikkuna in your room? | redden137 | Off Topic Discussion | 7 | 2. Feb 2009 16:24 |
| Msn ikkuna | Tinkerbell | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 8th Feb 2008 07:04 |
| Windows XP Pro | WHATSUP | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 27th Jan 2008 09:03 |
| Windows Vista Miten Ne tekevät? | Help1inghand | Windows-käyttöjärjestelmät | 15 | 9. Jan 2008 12:28 |
| Uusi ikkuna ongelmia | samtialou | Web-selaimet ja FTP Clients | 1 | 21. Joulukuu 2007 19:52 |
| Thread Tools | |
| |