![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb het programma dat ik nodig om zich te ontdoen van het tabblad op de hoogte van het venster dat het binnen, door het tabblad bedoel ik de strook boven het venster dat bevat het minimaliseren, maximaliseren en sluiten. Is er een soort programma dat u kunt dit programma over te dragen met een niet-tab-modus??? de reden hiervoor is dat ik heb klanten die gebruik maken van de computer en ik niet willen dat ze krijgen in windows gewoon gebruik van het programma alleen. Help me |
|
| |||
| |||
| Welke browser? |
|
| |||
| |||
| De dingen die je praat over het algemeen geprogrammeerd om je aan te vergrendelen, een toepassing die u zou zwaarder wegen dan de gebeurtenissen veroorzaakt door te klikken op daar. In browsers zijn er beveiligingsproblemen met ze te verwijderen, dat wil zeggen, kun je iets bouwen dat lijkt op een browser-venster, maar is anders. Maar je moet niet zeggen wat je "programma" is. Is het een browser? Hoe dan ook, Ctrl + Alt + Del laat iedereen in! |
|
| |||
| |||
| goed ze cant ctrl alt del want er is geen toetsenbord, dus thats niet echt de prob. Het programma is een MS-DOS-prog in de Windows XP voor zover ik kan vertellen. Het probleem is, is dat haar een tentoonstelling in het National Aquarium in Plymouth UK, en het programma opent automatisch bij het opstarten, maar dan zijn alle het doet is het maximaliseren van het scherm, maar heeft dus geen geen 'full screen' tab thingy. is er geen prog dat kan hechten aan dit prog en zorgen voor de dissapearance van het tabblad |
|
| |||
| |||
| Als het om een MS-DOS-programma, waarom niet uitgevoerd in MS-DOS? |
|
| |||
| |||
| Zo niet, vind het pictogram dat het programma en klik met de rechtermuisknop op en kies Eigenschappen loopt. Kies het tabblad Opties. Nu selecteert u Volledig scherm. Zal dat te doen? |
|
| |||
| |||
| Ik zal het eens proberen, maar ik heb het gevoel dat ik al heb geprobeerd een. |
|
| |||
| |||
| Je moet kiezen het pictogram dat u van plan om het programma uit te voeren. Als u werkt vanaf de command prompt, niet het uit te voeren via Start -> Uitvoeren. Maak een snelkoppeling naar de eerste cmd.exe, doet u het bovenstaande aan toe en dan heeft u een prog lopen binnen dat gemaximaliseerd venster. |