mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Bli kvitt den kategorien oppå et vindu, hvordan???

Reply

Thread Tools
Old 14th 2007 sep 09:04
New Member Group

Default Bli kvitt den kategorien oppå et vindu, hvordan???

Jeg har program som jeg trenger å kvitte seg med fanen på toppen av vinduet at det er innenfor, ved kategorien jeg mener stripen på toppen av vinduet som inneholder minimere, maksimere og lukke. Er det et slags program som kan tildele dette programmet med en ikke-kategorien modus?? grunnen til dette er at jeg har kunder som bruker datamaskinen, og jeg dont ønske dem å komme inn vinduer bare bruke programmet alene.

Hjelp meg
Old 14th 2007 sep 09:07
Moderator Group

Hvilken nettleser?

Old 14th 2007 sep 10:46
Donor Group

De tingene du snakker om er stort sett programmert inn for å låse ned et program du vil overstyre hendelsene utløst ved å klikke her.

I nettlesere finnes sikkerhetsproblemer med å fjerne dem, dvs, kan du bygge noe som ser ut som et nettleservindu, men er ellers.

Men du sier ikke hva "program" er. Er det en nettleser?

Allikevel, Ctrl + Alt + Del vil la noen i!
Old 14th 2007 sep 11:11
New Member Group

godt de cant ctrl alt del som det ikke er tastatur, dvs så egentlig ikke prob. Programmet er et MS-DOS baserte prog som kjører i Windows XP så vidt jeg kan fortelle. Problemet er er at en utstilling i den nasjonale akvariet i Plymouth i England, og programmet åpnes automatisk ved oppstart, men så alt den gjør er å maksimere skjermen, men ikke "full skjerm" dvs. ingen kategorien thingy. er det ingen prog som kan knytte til dette prog og la til dissapearance av kategorien
Old 15nde 2007 Sep, 02:40
Donor Group

Hvis det er et MSDOS-program, hvorfor ikke kjøre det i MSDOS?
Old 15nde 2007 Sep, 02:44
Donor Group

Ellers finner ikonet som kjører programmet og høyreklikk på den og velg egenskaper.

Velg kategorien Alternativer.

Nå velger full skjerm.

Vil det gjøre?
Old 15nde 2007 Sep, 12:49
New Member Group

Jeg gir den en prøve, men jeg har en følelse av at jeg allerede har prøvd den.
Old 16nde 2007 Sep, 12:13
Donor Group

Du må velge ikonet du har tenkt å kjøre programmet fra. Hvis du kjører den fra ledeteksten ikke kjøre det fra Start -> Kjør. Lag en snarvei til cmd.exe først, gjør det over til den og deretter kjøre prog innenfor denne maksimert vindu.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vil du ønsker dette vinduet i rommet ditt?? redden137 Av Emne Diskusjon 7 2 februar 2009 16:24
Msn vindu tinkerbell Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 8 februar 2008 07:04
Windows XP Pro WHATSUP Windows-operativsystemer 5 27 januar 2008 09:03
Window Vista Hvordan kunne de gjøre dette? Help1inghand Windows-operativsystemer 15 9 januar 2008 12:28
Nytt vindu problemer samtialou Nettlesere & FTP Clients 1 21 desember 2007 19:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.