![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har program som jeg trenger å kvitte seg med fanen på toppen av vinduet at det er innenfor, ved kategorien jeg mener stripen på toppen av vinduet som inneholder minimere, maksimere og lukke. Er det et slags program som kan tildele dette programmet med en ikke-kategorien modus?? grunnen til dette er at jeg har kunder som bruker datamaskinen, og jeg dont ønske dem å komme inn vinduer bare bruke programmet alene. Hjelp meg |
|
| |||
| |||
| Hvilken nettleser? |
|
| |||
| |||
| De tingene du snakker om er stort sett programmert inn for å låse ned et program du vil overstyre hendelsene utløst ved å klikke her. I nettlesere finnes sikkerhetsproblemer med å fjerne dem, dvs, kan du bygge noe som ser ut som et nettleservindu, men er ellers. Men du sier ikke hva "program" er. Er det en nettleser? Allikevel, Ctrl + Alt + Del vil la noen i! |
|
| |||
| |||
| godt de cant ctrl alt del som det ikke er tastatur, dvs så egentlig ikke prob. Programmet er et MS-DOS baserte prog som kjører i Windows XP så vidt jeg kan fortelle. Problemet er er at en utstilling i den nasjonale akvariet i Plymouth i England, og programmet åpnes automatisk ved oppstart, men så alt den gjør er å maksimere skjermen, men ikke "full skjerm" dvs. ingen kategorien thingy. er det ingen prog som kan knytte til dette prog og la til dissapearance av kategorien |
|
| |||
| |||
| Hvis det er et MSDOS-program, hvorfor ikke kjøre det i MSDOS? |
|
| |||
| |||
| Ellers finner ikonet som kjører programmet og høyreklikk på den og velg egenskaper. Velg kategorien Alternativer. Nå velger full skjerm. Vil det gjøre? |
|
| |||
| |||
| Jeg gir den en prøve, men jeg har en følelse av at jeg allerede har prøvd den. |
|
| |||
| |||
| Du må velge ikonet du har tenkt å kjøre programmet fra. Hvis du kjører den fra ledeteksten ikke kjøre det fra Start -> Kjør. Lag en snarvei til cmd.exe først, gjør det over til den og deretter kjøre prog innenfor denne maksimert vindu. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vil du ønsker dette vinduet i rommet ditt?? | redden137 | Av Emne Diskusjon | 7 | 2 februar 2009 16:24 |
| Msn vindu | tinkerbell | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 4 | 8 februar 2008 07:04 |
| Windows XP Pro | WHATSUP | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 09:03 |
| Window Vista Hvordan kunne de gjøre dette? | Help1inghand | Windows-operativsystemer | 15 | 9 januar 2008 12:28 |
| Nytt vindu problemer | samtialou | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 21 desember 2007 19:52 |
| Thread Tools | |
| |