![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har program som jag behöver för att bli av fliken TOPPEN i fönstret att det är inom, genom fliken menar jag band TOPPEN fönstret som innehåller minimera, maximera och stäng. Finns det någon form av program som kan koppla det här programmet med en icke-fliken läge???? Anledningen till detta är att jag har kunder som använder datorn och jag dont vill att de ska ta sig in i windows bara använda programmet på egen hand. Hjälp mig |
|
| |||
| |||
| Vilken webbläsare? |
|
| |||
| |||
| De saker som du talar om är i allmänhet programmerat in att låsa ner ett program som du vill åsidosätta de händelser utlöses genom att klicka här. I webbläsare finns säkerhetsproblem med att ta bort dem, dvs du kan bygga något som ser ut som ett fönster, men är i övrigt. Men du säger inte vad ditt "program" är. Är det en webbläsare? Hur som helst, Ctrl + Alt + Del kommer att låta någon i! |
|
| |||
| |||
| väl de skränande ctrl alt del eftersom det inte finns någon tangentbord, så den er inte riktigt det problem. Programmet är en MS-DOS-baserade prog som körs i Windows XP så vitt jag kan berätta. Problemet är att en utställning i den nationella akvarium i Plymouth Storbritannien, och programmet automatiskt vid start men därefter allt den gör är att maximera till skärmen men inte "helskärmsläge" dvs ingen flik grejen. finns det inget prog som kan ansluta till detta prog och göra det möjligt att dissapearance på fliken |
|
| |||
| |||
| Om det är en MSDOS-program, varför inte köra det i MSDOS? |
|
| |||
| |||
| Annars hittar ikonen som kör programmet och högerklicka på den och välj egenskaper. Välj fliken Alternativ. Nu väljer Helskärm. Kommer att göra? |
|
| |||
| |||
| Jag ska ge det en chans, men jag har en känsla av att jag redan har försökt att ett. |
|
| |||
| |||
| Du måste välja den ikon du vill köra programmet från. Om du kör det från kommandoraden inte köra det från Start -> Kör. Skapa en genväg till cmd.exe första gör du ovan till det och sedan köra dina prog inom maximerat fönster. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skulle du ha detta fönster i ditt rum??? | redden137 | Off Topic Discussion | 7 | 2 februari 2009 16:24 |
| Msn fönster | Tingeling | E-post, VoIP & IM Diskussion | 4 | 8 februari 2008 07:04 |
| Windows XP Pro | WHATSUP | Windows-operativsystem | 5 | 27 januari 2008 09:03 |
| Window Vista Hur kunde de göra detta? | Help1inghand | Windows-operativsystem | 15 | 9 januari 2008 12:28 |
| Nytt fönster problem | samtialou | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 21 december 2007 19:52 |
| Thread Tools | |
| |