![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ongelma-Oma tietokone on Compaq Presario. Se on minun 1. PC & ostin sen noin 4-5 vuotta sitten, kun i tarvitaan perussäädös PC on tietenkin halusin tehdä. Viime viikolla, kun USB-kaapeli tulee irrottaa modeemia, minun PC spontaanisti käynnistetään uudelleen, mutta vain alkaa "vikasietotilassa". Kun lukuisat yrittää käynnistää normaalissa tilassa, i bit the Bullet & seuraavat korvaaminen modeemi USB-kaapeli, päätti esitellä "Hajottava Käynnistä". Olin tehnyt tätä jo kaksi kertaa aikaisemminkin, joten muiden kuin vaivasta ottaa uudelleen useimmat minun ohjelmisto ei odota mitään ongelmia. Oma OS on "Windows XP Home & se on upotettu niin ei WXP levyn mukana minun PC että myyjä. Mutta kun olen ottanut "Järjestelmän palauttaminen", ja se kertoi minulle, että tiedostot, joita tarvitaan ei enää ollut käytettävissä. Onneksi ystävä oli antanut minulle kopio WXP Home jonkin aikaa sitten, joten minulla oli mahdollisuus uudelleenasentamisen WXP & aktivoida sen käyttämällä omaa aktivointi koodin. Tämä prosessi näytti onnistuvan. Se näyttää nyt kuitenkin, että minulla on 2 kappaletta WXP asennettu minun [D:] asemaan, mikä aiheuttaa [D:] lähettää enintään lippu kertoo minulle [D:] asema on nyt lähes kokonaan, kuten on enintään vain 3.42GB 's [D:] asemaan. [C:]-asema on enintään 33.8GB "s. Ei vain ole ongelma 2 kappaletta WXP ja [D:] asemaan, mutta mitään uusia ohjelmistoasennuksia automaattisesti saattaa [D:] asemaan. Ottaen huomioon, että [D:] asema on niin pieni, se on selvää, että se ei tule paljon [tai jotain muuta], joka on tapa uusissa laitoksissa. Oma modeemin ohjelmisto automaattisesti itsensä [D:] ilman minua on annettava mahdollisuus selailusta [C:] asentaa sitä missään muualla. Lisäksi "Lisää & poista sovellus" vain osoittaa viimeisimmän asennus WXP & modeemia ohjelmista. Mitään ohjelmia [C:] on lueteltu huolimatta yhä näkyvissä [C:]: n Program Files. Käynnistä-valikko näytetään alussa käynnisty, tarjoaa D: / / Windows XP: n tai C: / / Windows XP vaihtoehtoina valita käynnisty (vain monimutkaistaa asioita) kuitenkin valita [C:] vaihtoehto näyttää vioittua, koska vain se tarjoaa pykäläinen viivaa kulkee diagonaalisesti näytön, sitten käynnistysprosessi uudelleenkäynnistyksiä on loputon silmukka. The [D:]-vaihtoehto on ainoa, joka menee oikeuden kautta saadaan onnistuneesti boot. Onko kukaan saanut mitään ideoita? Olen täysin ihan änkkänä & arvostaisi kenenkään rakentavaa apua. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on sääli, sinun etenivät uuden asennusta XP, kuten ehkä voinut suorittaa korjauksen kanssa ystäväsi XP Disk.
Sellaisena kuin se on nyt, sinun täytyy purkaa asioita. Paras ratkaisu olisi uuden asennusta XP, mutta alussa asennuksen poistaa kaikki olemassa olevat osiot, joten jää vain kohdentamattomista tilaa. Tietenkin tämä pyyhi HDD, joten jotain tarvitsee pitää on tuettava ensin. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| hey philthomas, Kiitos ehdotuksestasi. Miten voin poistaa osiot? En muistuttaa siitä, että se vaihtoehto, kun i asettanut XP: n levy. Olen asentanut XP & i vain näyttää olevan 1 instanssi XP D: Paitsi nyt minun ongelmani on se, että D: oletusarvo on osio & kaikki ohjelmistot i asentaa kuormien osaksi D: Jotkin ohjelmiston avulla haluan jakaa sen C: mutta annoyingly minun entistä tärkeämpää ohjelmisto latautuu automaattisesti osaksi D: Any suggestions? |
|
| |||
| |||
| hey philthomas, Kiitos ehdotuksestasi. Miten voin poistaa osiot? En muistuttaa siitä, että se vaihtoehto, kun i asettanut XP: n levy. Olen asentanut XP & i vain näyttää olevan 1 instanssi XP D: Paitsi nyt minun ongelmani on se, että D: oletusarvo on osio & kaikki ohjelmistot i asentaa kuormien osaksi D: Jotkin ohjelmiston avulla haluan jakaa sen C: mutta annoyingly minun entistä tärkeämpää ohjelmisto latautuu automaattisesti osaksi D: kaikkia ehdotuksia?, |
|
| |||
| |||
| Kun olet asentanut XP: n jälkeen lisenssisopimusta, sinun kohtaavat tämän ruudun: ![]() Teidän tilanne, se näyttää kaikki partititions, joten sinun täytyy valita kunkin osion, yksi kerrallaan ja käyttää "D" commmand kuten, poista ne kaikki. Kun olet saanut ajaa takaisin osioimatonta tilaa, voit aloittaa uuden asentaa. HTH |
|
| |||
| |||
| i huomautus otsikon yläreunassa sininen ruutu olet osoittanut, että se johtaa XP Professional. Tuleeko sinulle sopiva ratkaisu toimi XP Home |
|
| |||
| |||
| Yep ..... olisi täsmälleen sama. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kovalevy kieltäytyy antamasta tietoja ... | loganair | Drives & Removable Media | 1 | 3. Jun 2009 14:41 |
| Tryed lisätä toinen kovalevy varmuuskopioi tiedostot | mangler181 | Drives & Removable Media | 2 | 11. marraskuu 2007 14:50 |
| Asentaa XP Computer back up on uusi kiintolevy | Omer | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 2. Aug 2007 02:35 |
| Kovalevy varajärjestelmiä | Nell | Drives & Removable Media | 2 | 2nd Jul 2007 03:31 |
| Kovalevy ehdotus - antaa minulle paras! | Elite Techs | Rautatavaran Chat | 4 | 21. Sep 2006 06:56 |
| Thread Tools | |
| |