![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Saat erittäin hyvä performanc Käyttöjärjestelmä työ on parhaimmillaan, jos CPU Usage olla korkea? Entä muistia? Vanhat tietokoneen suorittimen käyttö oli erittäin korkea, 50 - 60%: n ja tukiaseman oli tehdä helvetin paljon melua, raksutus kuulostaa koko ajan (olettaa sen tekee paljon Hakulaite siksi, 1 Gt RAM-muistia se on ollut) Mutta .. Nyt uuden suorittimen käyttö on vain 1%, ja olen, kuten ... plus perusvaluutan ei tee paljon melua (Infact paljon hiljaisempi!)Hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa vanhan oli kulunut ja uusi underworked.
| |||
| |||
| Jep, että oli mitä oli mahdollisesti ajattelua siellä. Mutta se on vasta alkua minulle pelaaminen noin minun uuteen (kuten sanoin muut kierteet ..) |
|
| |||
| |||
| Palatakseni aiheesta täällä, on huono / vaarallista että järjestelmä on underworked? |
|
| |||
| |||
| Ei, on onnellinen olet tehokas PC. : D |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| High muistin käyttö Internet Explorer | shenfei | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 1st Jun 2009 14:23 |
| Help! Ei Työskentely jälkeen Järjestelmän palauttaminen | scottfrp | General Software Chat | 12 | 4. toukokuuta 2009 11:57 |
| IS minun System tarpeeksi hyvä? | MystikalDawn | Rautatavaran Chat | 6 | 23. marraskuu 2008 08:50 |
| Svchost.exe käynnissä erittäin korkea mem käyttö | craiig | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 28th Apr 2008 06:30 |
| High suoritinkäytön kun tyhjäkäynnillä | Axegrinder | CPUs, Emolevyt & RAM | 21 | 13. Sep 2007 13:39 |
| Thread Tools | |
| |