![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| For en svært god performanc Operativsystemet fungerer på sitt beste, bør CPU Usage bli høy? Hva med minnet? Min gamle datamaskinen CPU var svært høy i 50 - 60% 's og basestasjonen var å lage helvete mye støy, tikkende lyder hele tiden (antar den gjør mye Personsøking grunn av 1GB RAM den brukes til å ha) Men .. Nå nye ens CPU-bruken er om bare 1%, og jeg liker ... pluss basen er ikke noe mye støy (infact mye roligere!)Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som den gamle var overworked og den nye underworked.
| |||
| |||
| Ja det var det jeg var potensielt tenkning der. Men det er bare starten for meg å spille om med min nye (som jeg sa i mitt andre tråder ..) |
|
| |||
| |||
| Kommer tilbake til emnet her, er dårlig / farlig for systemet å være underworked? |
|
| |||
| |||
| Nei, være glad du har en kraftig PC. : D |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Høy minnebruken med Internet Explorer | shenfei | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 1 juni 2009 14:23 |
| Hjelp! Ikke virke etter Systemgjenoppretting | scottfrp | General Software Chat | 12 | 4 mai 2009 11:57 |
| IS systemet godt nok? | MystikalDawn | General Hardware Chat | 6 | 23 nov 2008 08:50 |
| Svchost.exe kjører svært høy i mem bruksstatistikk | craiig | Windows-operativsystemer | 3 | 28 april 2008 06:30 |
| Høyt forbruk av CPU når uvirksom | Axegrinder | CPUer, Hovedkort & RAM | 21 | 13. sep 2007 13:39 |
| Thread Tools | |
| |