![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| För en mycket bra prestanda Operativsystem arbetar som bäst, bör CPU Usage vara hög? Hur är det med minnet? Min gamla dator CPU Usage var mycket hög i 50 - 60%: s och basen gjorde fan en hel del buller, tickande ljud hela tiden (antar att det gör mycket Personsökn grund av 1GB RAM det brukade ha) Men .. Nu är min nya en processor Användningstatistik handlar om bara 1% och är som ... plus bas är inte att göra några mycket buller (infact mycket tystare!)Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som den gamla var överarbetad och de nya en underworked.
| |||
| |||
| Japp det var vad jag kan tänka där. Men det är bara början för mig att spela om med min nya (som jag sa i mitt andra trådar ..) |
|
| |||
| |||
| För att återgå till ämnet här är dåligt / farligt för det system som skall underworked? |
|
| |||
| |||
| Nej, vara glad att du har en kraftfull dator. : D |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hög minnesanvändning med Internet Explorer | shenfei | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 1 juni 2009 14:23 |
| Hjälp! Inte arbetsgrupp Efter Systemåterställning | scottfrp | General Software Chat | 12 | 4 maj 2009 11:57 |
| Är mitt systemet tillräckligt bra? | MystikalDawn | General Hardware Chat | 6 | 23 november 2008 08:50 |
| Svchost.exe kör mycket hög i mem-användning | craiig | Windows-operativsystem | 3 | 28 april 2008 06:30 |
| Hög CPU-användning när inaktiv | Axegrinder | Processorer, moderkort & RAM | 21 | 13 sep 2007 13:39 |
| Thread Tools | |
| |