![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig udslettet og omformateret min harddisk, og jeg er nu ved hjælp TinyXP, og når jeg rulle på internet browser (IE og Firefox) den slags halter, som om forfriskende et parti. Er der nogen der har det før og kender til en måde at ordne det? Her er en video, der viser problemet: http://www.youtube.com/watch?v=4ARK8NZXTiw Hjælp ville være meget værdsat Thanks:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installer din korrekte grafikkort drivere.
| |||
| |||
| Thanks, hvordan ville jeg være i stand til at gøre det? Det er en Advent 7340, hvis det er nogen hjælp for dig? Thanks:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TinyXP er ulovligt ....
|
| |||
| |||
| Jeg er tilbageholdende med at hjælpe nogen, der opererer uden for loven .. Men Dave ret, er du nødt til at geninstallere drivere, der kom på en disk med grafikkortet, denne forvirrede mig for et stykke tid, når jeg buil min pc for et par uger siden. Men alvorligt komme på, hvor meget betyder en legit kopi af XP omkostninger i disse dage! For alt det arbejde gået i, og den mængde arbejde, du kan få ud af det .. Reservebeholdere 50 quid eller hvad .. Selv hvis du vil afvise, hvorfor fortælle os?Det er ligesom en gammel dame gå op til en politimand kæmper for at foretage noget, og siger: "At give os en hånd med dette vil du Sonny, som ved, jeg bare knicked den."
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Thanks Guys! :) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Store problemer med min Geforce 7300LE Grafikkort | Den Revolver | Grafikkort & Monitors | 2 | 18 marts 2009 11:26 |
| Grafikkort / skærm problemer | Lone500 | Grafikkort & Monitors | 8 | 18 januar 2008 17:02 |
| Spil problemer, mener, at det er grafikkortet | jakobi2006 | Grafikkort & Monitors | 4 | 14th Dec 2007 08:24 |
| Overvåge eller Grafik Problemer? | thwapy | Multimedia & Codecs | 6 | 5. jun 2007 14:43 |
| Thread Tools | |
| |