![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen vastikään pyyhkiä ja muotoili minun kovalevy ja olen nyt käyttää TinyXP, ja kun i siirry seuraavasta Internet-selain (IE ja Firefox) se sellainen on jäänyt ikään kuin virkistävä paljon. Onko kukaan ollut tätä ennen ja tiedä tapa korjata sen? Tässä on video, josta käy ilmi ongelma: http://www.youtube.com/watch?v=4ARK8NZXTiw Ohje olisi paljon appreciated Kiitos:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Asentaa oikean näytönohjaimen ajurit.
| |||
| |||
| Kiitos, miten voin tehdä sen? Se on adventti 7340, jos se on apua sinulle? Kiitos:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TinyXP on laitonta ....
|
| |||
| |||
| En halua auttaa joku ulkopuolella toimivien annetun lain .. Mutta Dave oikeuteen, sinun on asennettava ajurit, että tuli levyn kanssa Graphics Card, Tämän sekoittaa minut jonkin aikaa, kun buil minun PC pari viikkoa sitten. Mutta vakavasti nyt, kuinka paljon tekee legit kopio XP kustannukset näinä päivinä? Kaikesta työstä poissa, ja sen työn määrää, voit päästä pois siitä .. Varaosat 50 puntaa tai jotain .. Vaikka aiotte kieltäytyä, miksi kertoa meille?Se on kuin vanha nainen kävely jopa poliisi kamppailee tehdä jotain, ja sanoi: "Lend meille kädessä tämä sinun poju, että se olen juuri knicked sitä."
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Thanks guys! :) |