![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs drooggewreven en mijn harde schijf geformatteerd en ik ben nu met behulp van TinyXP, en wanneer ik ga op het internet browser (IE en Firefox) het soort vertraging, als verfrissend veel. Heeft iemand had dit voor en weet een manier te repareren? Hier is een video met het probleem: http://www.youtube.com/watch?v=4ARK8NZXTiw Hulp zou zeer gewaardeerd Thanks:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installeer de juiste grafische kaart drivers.
| |||
| |||
| Dank je, hoe zou ik kunnen doen? Het is een Advent 7340 als dat enige hulp voor u? Thanks:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TinyXP illegaal is ....
|
| |||
| |||
| Ik ben geneigd om iemand die buiten de wet .. Maar Dave's rechts, u moet opnieuw chauffeurs die op een schijfje met de grafische kaart, dit verward me een tijdje toen ik mijn PC gebouw een paar weken geleden. Maar serieus kom op, hoe duur is een legitiem exemplaar van XP kost deze dagen? Voor al het werk gegaan, en de hoeveelheid werk die je kunt krijgen van te maken .. Reserveonderdelen 50 pond of wat dan ook .. Zelfs als u denkt te weigeren, waarom ons vertellen?Het is als een oude dame lopen met een politieagent worstelen te voeren en iets te zeggen: "Lend ons een hand met deze zal je sonny, door het door, ik knicked hij."
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Thanks guys! :) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Grote problemen met mijn Geforce 7300LE grafische kaart | De Revolver | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 18 mrt 2009 11:26 |
| Grafische kaart / monitor problemen | Lone500 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 18 Jan 2008 17:02 |
| Game problemen, geloven dat het de grafische kaart | jakobi2006 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 14 dec 2007 08:24 |
| Monitor of Graphics Problemen? | thwapy | Multimedia & Codecs | 6 | De 5 juni 2007 14:43 |
| Thread Tools | |
| |