![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig tørkes og omformatert min harddisk, og jeg bruker nå TinyXP, og når jeg blar i nettleser (IE og Firefox) den slags lags, som om forfriskende mye. Har noen hatt dette før og vet om en måte å fikse det? Her er en video som viser problemet: http://www.youtube.com/watch?v=4ARK8NZXTiw Hjelp ville gjerne tilbakemelding Takk:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installere riktig grafikkort drivere.
| |||
| |||
| Takk, hvordan skulle jeg kunne gjøre det? Det er en Advent 7340 hvis det er noen hjelp for deg? Takk:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TinyXP er ulovlig ....
|
| |||
| |||
| Jeg er uvillige til å hjelpe noen som opererer utenfor loven .. Men Dave rett, må du installere drivere som kom på en plate med grafikkortet, Dette forvirret meg for en stund når jeg buil min PC et par uker siden. Men alvor kommet på, hvor mye koster en legit kopi av XP pris i disse dager? For alt arbeidet gått i, og mye arbeid du kan få ut av det .. Reservedeler 50 pund eller noe .. Selv om du kommer til å nekte, hvorfor fortelle oss?Det er som en gammel dame vandre opp til en politimann sliter med å bære noe og si: "Låne oss en hånd med dette vil du Sonny, som ved, jeg bare knicked det."
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Takk folkens! :) |