![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen torkas och formaterat min hårddisk och jag är nu att använda TinyXP, och när jag bläddrar på Internet webbläsaren (IE och Firefox) den typ av eftersläpning som om uppfriskande mycket. Har någon haft det här förut och känner till ett sätt att fixa det? Här är en video som visar problemet: http://www.youtube.com/watch?v=4ARK8NZXTiw Hjälp skulle vara mycket uppskattat Tack:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installera rätt grafikkort drivrutiner.
| |||
| |||
| Tack, hur skulle jag kunna göra det? Det är en Advent 7340 om det är någon hjälp för dig? Tack:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TinyXP är olagligt ....
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är ovillig att hjälpa någon som verkar utanför lagen .. Men Dave rätt måste du installera drivrutinerna som följde på en skiva med grafikkort, detta förvirrade mig en stund när jag byggnader min dator för några veckor sedan. Men allvarligt kom igen, hur mycket gör en äkta kopia av XP kostar dessa dagar? För allt arbete gått i, och den mängd arbete som du kan få ut av det .. Reservbehållare 50 pund eller vad .. Även om du kommer att vägra, varför berätta för oss?Det är som en gammal dam promenad upp till en polis som kämpar för att utföra något och säger: "Ge oss en hand med detta kommer du grabben, den som jag just knicked det."
|
| |||
| |||
| Tack Grabbar! :) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Stora problem med mitt Geforce 7300LE grafikkort | Den Revolver | Grafikkort & Skärmar | 2 | 18 mars 2009 11:26 |
| Grafikkort / övervaka problem | Lone500 | Grafikkort & Skärmar | 8 | 18 januari 2008 17:02 |
| Spelproblem, tror det är grafikkortet | jakobi2006 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 14 december 2007 08:24 |
| Monitor eller Graphics Problem? | thwapy | Multimedia & Codecs | 6 | 5 juni 2007 14:43 |
| Thread Tools | |
| |