mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Group Policy Adgang - Det lykkedes ikke at åbne koncernpolitik objekt.

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 14:44
Ny Medlem Gruppen

Default Group Policy Adgang - Det lykkedes ikke at åbne koncernpolitik objekt.

Hej,

Dette er et spørgsmål om Group Policy og en fejl jeg får.

Jeg forsøger at komme ind i indstillingerne for den Domain Controller sikkerhedspolitik og Domain sikkerhedspolitik for at oprette et nyt Group Policy og ændre et par ting.

Men når jeg forsøger at gøre det, jeg får følgende fejl:

Citat:
Group Policy Fejl

Det lykkedes ikke at åbne koncernpolitik objekt. Du har måske ikke passende rettigheder.
Detaljer: netværksstien blev ikke fundet.
Her er svaret på nogle af de fælles spørgsmål, som kan komme ud af denne:

Jeg gør det på Domain Controller.
Jeg bruger en administratorkonto med fuld adgang til domænet.
Jeg har kontrolleret File and Printer Sharing løsning, og det er aktiveret (som synes at forårsage dette problem for nogle mennesker)
Jeg har downloadet Domain Policy Management værktøj, og det vil ikke lade mig få adgang til gruppen politikindstillinger gennem derinde enten.

OS på domænecontrolleren er XP SP2, og vi bruger Microsoft Server 2003.

Nogen tanker?
Old 18. august 2009, 02:47
Medlem Gruppen

Default Group Policy Adgang - Det lykkedes ikke at åbne koncernpolitik objekt.

Så er du prøver at få adgang Group Policy på 2003 eller XP?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Microsoft Access 2007 Cant Åbn filer sulemanzubidi Office Suites & Applications 0 15 oktober 2009 02:05
Group Policy og kørsel af scripts szeloke Windows-operativsystemer 0 12 juni 2009 13:02
DP45SG med Vista x64 exiterror enhed objektet blev ikke fundet Rawimpact Lyd, højtalere og MP3-afspillere 2 12 januar 2009 23:42
Alle ud gaming pc. penge ingen indsigelse epicz General Hardware Chat 1 28 januar 2008 17:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.