vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Ryhmäkäytännön saanti - ei onnistunut avaamaan ryhmäkäytännössä esinettä.

Reply

Thread Tools
Old 19 kesäkuu 2009, 14:44
Uusi Jäsen

Default Ryhmäkäytännön saanti - ei onnistunut avaamaan ryhmäkäytännössä esinettä.

Hei,

Tämä on kysymys ryhmäkäytäntöä ja virheilmoituksen Saan.

Olen yrittänyt päästä asetukset ohjauskoneessa turvallisuuspolitiikan ja Domain turvallisuuspolitiikan luoda uuden ryhmän Politiikan ja muuttaa joitakin asioita.

Kuitenkin, kun yritän tehdä tämän saan seuraavan virheilmoituksen:

Quote:
Ryhmäkäytännön Virhe

Failed to open ryhmäkäytäntöobjekti esinettä. Sinulla ei ehkä ole asianmukainen.
Lisätietoja: Verkko polkua ei löydy.
Tässä on vastaus joihinkin yhteisen kysymyksiä, jotka voivat tulla ulos tästä:

Teen tämän ohjauskoneessa.
Olen käyttäen järjestelmänvalvojan tili on täysi pääsy toimialueelle.
Olen tarkistanut Tiedostojen ja tulostinten jakamisen vaihtoehto ja se on käytössä (mikä näyttää aiheuttavan tämän ongelman joillekin ihmisille)
Olen ladannut toimialueen hallintatyökalu, ja se ei anna minun päästä ryhmään käytäntöasetukset kautta siellä joko.

The käyttöjärjestelmä ohjauskoneessa on XP SP2 ja olemme käytät Microsoft Server 2003.

Any thoughts?
Old 18 elokuu 2009, 02:47
Jäsen

Default Ryhmäkäytännön saanti - ei onnistunut avaamaan ryhmäkäytännössä esinettä.

Joten sinä yrität päästä Group Policy on 2003 tai XP: ssä?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Microsoft Access 2007 Cant avaa jokin tiedosto sulemanzubidi Office Suites & Applications 0 15 lokakuu 2009 02:05
Ryhmäkäytäntöä ja Running Scripts szeloke Windows-käyttöjärjestelmät 0 12th Jun 2009 13:02
DP45SG with Vista x64 exiterror laite esinettä ei löydy Rawimpact Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 2 12. Jan 2009 23:42
Kaikki ulos pelaamista st. rahaa ei vastusta epicz Rautatavaran Chat 1 28th Jan 2008 17:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.