![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Tämä on kysymys ryhmäkäytäntöä ja virheilmoituksen Saan. Olen yrittänyt päästä asetukset ohjauskoneessa turvallisuuspolitiikan ja Domain turvallisuuspolitiikan luoda uuden ryhmän Politiikan ja muuttaa joitakin asioita. Kuitenkin, kun yritän tehdä tämän saan seuraavan virheilmoituksen: Quote: Ryhmäkäytännön Virhe Failed to open ryhmäkäytäntöobjekti esinettä. Sinulla ei ehkä ole asianmukainen. Lisätietoja: Verkko polkua ei löydy. Tässä on vastaus joihinkin yhteisen kysymyksiä, jotka voivat tulla ulos tästä: Teen tämän ohjauskoneessa. Olen käyttäen järjestelmänvalvojan tili on täysi pääsy toimialueelle. Olen tarkistanut Tiedostojen ja tulostinten jakamisen vaihtoehto ja se on käytössä (mikä näyttää aiheuttavan tämän ongelman joillekin ihmisille) Olen ladannut toimialueen hallintatyökalu, ja se ei anna minun päästä ryhmään käytäntöasetukset kautta siellä joko. The käyttöjärjestelmä ohjauskoneessa on XP SP2 ja olemme käytät Microsoft Server 2003. Any thoughts? |
|
| |||
| |||
| Joten sinä yrität päästä Group Policy on 2003 tai XP: ssä? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Microsoft Access 2007 Cant avaa jokin tiedosto | sulemanzubidi | Office Suites & Applications | 0 | 15 lokakuu 2009 02:05 |
| Ryhmäkäytäntöä ja Running Scripts | szeloke | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 12th Jun 2009 13:02 |
| DP45SG with Vista x64 exiterror laite esinettä ei löydy | Rawimpact | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 12. Jan 2009 23:42 |
| Kaikki ulos pelaamista st. rahaa ei vastusta | epicz | Rautatavaran Chat | 1 | 28th Jan 2008 17:48 |
| Thread Tools | |
| |