mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Group Policy og kørsel af scripts

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 13:02
Ny Medlem Gruppen

Vi har et logoff script eller kommando, der kører rengøring en temp arbejder mappe på vores terminal servere. Denne blev oprettet år agon og gamle medarbejdere er væk. Det stadig kører på den gamle TS, men ikke vores nye TS's. Jeg er at gætte, at det er en lokal script eller GP men jeg har kigget overalt og ikke kan finde, hvordan det er at den kører.

Planlagte opgaver - ingen
gpedit.mmc (lokal server) - Computer konfiguration> Windows Settings> scripts> logon og logoff

og

User Configuration> Windows Settings> scripts> logon og logoff

Jeg har selv dobbelttjekket mine GP og logonscript .... intet der, der viser de cleanup.cmd eller delete.bat kører.

Hidtil cleanup.cmd og delete.bat er de eneste ting, jeg finder ud af, at kunne rense disse filer ud.

Ethvert forslag, hvor andre at se?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.