vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Ryhmäkäytäntöä ja Running Scripts

Reply

Thread Tools
Old 12 kesäkuu 2009, 13:02
Uusi Jäsen

Meillä on uloskirjautumisen komentosarja tai komento, joka suoritetaan puhdistus a temp working directory meidän päätepalvelimet. Tämä oli perustettu vuotta AGON ja vanhat työntekijät ovat poissa. Se edelleen suoritetaan vanhan TS mutta emme uusi TS-luvulla. Olen vierasta, että se on paikallinen komentosarja tai GP mutta olen katsonut kaikkialla ja ei löydy, miten se on käynnissä.

Ajoitetut tehtävät - ei
gpedit.mmc (paikallinen palvelin) - Computer configuration> Windows-asetukset> Scripts> kirjautumisen ja uloskirjautumisen

ja

Käyttäjäasetukset> Windows-asetukset> Scripts> kirjautumisen ja uloskirjautumisen

Olen jopa kaksinkertainen tarkastetaan minun GP ja kirjautumiskomentosarjaa .... ei ole mitään, joka osoittaa cleanup.cmd tai delete.bat käynnissä.

Toistaiseksi cleanup.cmd ja delete.bat ovat ainoat asiat mielestäni voisi puhdistaa näitä tiedostoja ulos.

Kaikki ehdotukset, joissa muuten katsomaan?
Reply

Register

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ryhmäkäytännön saanti - ei onnistunut avaamaan ryhmäkäytännössä esinettä. Egon09 Windows-käyttöjärjestelmät 1 18th Aug 2009 02:47
Toimintatarpeita OS Off RAM Ainoastaan. cheesepuff Rautatavaran Chat 3 1. Aug 2009 10:04
DHTML Scripts alan44 Web Design, Hosting & SEO 1 1. elo 2007 15:10
CPU käydessä 100% zerotechnix CPUs, Emolevyt & RAM 4 17th Mar 2007 21:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.