mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Group Policy en het uitvoeren van scripts

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 13:02
Nieuw Lid Fractie

Default Group Policy en het uitvoeren van scripts

We hebben een Logoff script of commando dat loopt schoonmaken een temp map op onze terminal servers. Dit werd opgericht jaar AGON en oude werknemers zijn verdwenen. Het draait nog steeds op de oude TS, maar niet onze nieuwe TS's. Ik ben raden dat het een lokaal script of huisarts maar ik heb overal gekeken en niet kan vinden hoe het is uitgevoerd.

Geplande taken - geen
gpedit.mmc (lokale server) - Computer configuratie> Windows Settings> scripts> aanmelden en afmelden

en

User Configuration> Windows Settings> scripts> aanmelden en afmelden

Ik heb zelfs dubbel gecontroleerd mijn huisarts en aanmeldingsscript .... er niets dat toont de cleanup.cmd of delete.bat draait.

Tot nu toe cleanup.cmd en delete.bat zijn de enige dingen die ik kon vinden dat schone deze bestanden uit.

Eventuele suggesties waar anders te kijken?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.