![]() |
|
| |||
| |||
| Vi har avlogging skript eller kommando som kjører rense en temp arbeidsmappen på terminalservere. Dette var satt opp år AGON og gamle ansatte er borte. Den fortsatt kjører på den gamle TS men ikke vår nye TS's. Jeg gjetter at det er et lokalt skript eller GP men jeg har lett overalt og ikke kan finne ut hvordan det er det kjører. Planlagte oppgaver - no gpedit.mmc (lokal server) - Computer configuration> Windows Settings> script> pålogging og avlogging og Brukerkonfigurasjon> Windows Settings> script> pålogging og avlogging Jeg har selv dobbel sjekket min GP og påloggingsskript .... ingenting der som viser cleanup.cmd eller delete.bat kjører. Så langt cleanup.cmd og delete.bat er det eneste jeg finner som kan rense disse filene ut. Noen forslag der andre skal se? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Gruppepolicy Access - Kunne ikke åpne gruppepolicyobjekt. | Egon09 | Windows-operativsystemer | 1 | 18 august 2009 02:47 |
| Kjører et OS Av RAM Only. | cheesepuff | General Hardware Chat | 3 | 1 august 2009 10:04 |
| DHTML Scripts | alan44 | Web Design, hosting & SEO | 1 | 1 august 2007 15:10 |
| CPU kjører på 100% | zerotechnix | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 17 mars 2007 21:33 |
| Thread Tools | |
| |