mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Grupprincip och köra skript

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 13:02
New Member Group

Default Grupprincip och köra skript

Vi har en utloggning skript eller kommando som körs rengöring i en temp arbetskatalogen på vår terminal servrar. Detta inrättades år agon och gamla medarbetare är borta. Fortfarande körs på den gamla TS men inte våra nya TS's. Jag gissar att det är en lokal skript eller GP, men jag har letat överallt och hittar inte hur det är det igång.

Schemalagda aktiviteter - ingen
gpedit.mmc (lokal server) - Datorkonfiguration> Windows-inställningar> script> inloggning och utloggning

och

Användarkonfiguration> Windows-inställningar> script> inloggning och utloggning

Jag har även dubbel kontrollerat min GP och inloggningsskript .... inget där som visar cleanup.cmd eller delete.bat kör.

Hittills cleanup.cmd och delete.bat är de enda jag hittar som kan rena dessa filer ut.

Några förslag var annars att se?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Grupprincip Access - Det gick inte att öppna Grupprincip objektet. Egon09 Windows-operativsystem 1 18 august 2009 02:47
Köra ett OS Av RAM Endast. cheesepuff General Hardware Chat 3 1 august 2009 10:04
DHTML Scripts alan44 Web Design, Hosting & SEO 1 1 august 2007 15:10
CPU kör på 100% zerotechnix Processorer, moderkort & RAM 4 17 mars 2007 21:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.