mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Harddisk Tillatelser i Vista?

Reply

Thread Tools
Old 25 Dec 2008, 12:54
Medlem Group

Default Harddisk Tillatelser i Vista?

Ok Så jeg har fått en ny datamaskin med Vista på den. Jeg satte den gamle datamaskiner HD i min eksterne HD-USB ting, når jeg plugget den i det viser seg og sånt. Men ved å åpne det står "F: \ er ikke tilgjengelig. Access is denied." åpnet egenskaper, og det viser at det ikke er brukt plass og ingen ledig plass. Jeg sjekket den på en annen XP maskin, og det er ingen problem. Jeg fikset "alle tillatelsene for HD, og det fortsatt ikke fungerer.

MERK Jeg har ikke startet på nytt etter oppdateringer ennå, som kan hjelpe.

Noen forslag?

Takk!
Old 28 Dec 2008, 19:08
Medlem Group

Default Harddisk Tillatelser i Vista?

Jeg kan være galt, men jeg tror at når du kobler til en harddisk som er formatert og har windwos på den eller hva du trenger å installere det, akkurat som et nytt skjermkort. vil du kunne overføre data fra datamaskin til datamaskin? er du i stand til å koble harddisken til en datamaskin og tranfser data ved hjelp av dataoverføring kabler?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan ikke få data Off of My Old Harddisk - Feil Tillatelser - må ta Eierskap motoman321 Windows-operativsystemer 1 23 april 2009 04:35
Vista permissions robina80 Windows-operativsystemer 3 1 oktober 2008 04:26
Vista harddisk indikator madcows7 Windows-operativsystemer 9 19 februar 2008 14:50
Harddisk og Windows Vista-problem Spencer2004 Drivere og flyttbare medier 2 16 januar 2008 01:29
Vista administratortillatelser. JF90 Windows-operativsystemer 2 11 nov 2007 20:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.