![]() |
|
| |||
| |||
| Ok Så jeg har fått en ny datamaskin med Vista på den. Jeg satte den gamle datamaskiner HD i min eksterne HD-USB ting, når jeg plugget den i det viser seg og sånt. Men ved å åpne det står "F: \ er ikke tilgjengelig. Access is denied." åpnet egenskaper, og det viser at det ikke er brukt plass og ingen ledig plass. Jeg sjekket den på en annen XP maskin, og det er ingen problem. Jeg fikset "alle tillatelsene for HD, og det fortsatt ikke fungerer. MERK Jeg har ikke startet på nytt etter oppdateringer ennå, som kan hjelpe. Noen forslag? Takk! |
|
| |||
| |||
| Jeg kan være galt, men jeg tror at når du kobler til en harddisk som er formatert og har windwos på den eller hva du trenger å installere det, akkurat som et nytt skjermkort. vil du kunne overføre data fra datamaskin til datamaskin? er du i stand til å koble harddisken til en datamaskin og tranfser data ved hjelp av dataoverføring kabler? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke få data Off of My Old Harddisk - Feil Tillatelser - må ta Eierskap | motoman321 | Windows-operativsystemer | 1 | 23 april 2009 04:35 |
| Vista permissions | robina80 | Windows-operativsystemer | 3 | 1 oktober 2008 04:26 |
| Vista harddisk indikator | madcows7 | Windows-operativsystemer | 9 | 19 februar 2008 14:50 |
| Harddisk og Windows Vista-problem | Spencer2004 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 16 januar 2008 01:29 |
| Vista administratortillatelser. | JF90 | Windows-operativsystemer | 2 | 11 nov 2007 20:11 |
| Thread Tools | |
| |