mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Hårddisk Behörigheter i Vista?

Reply

Thread Tools
Old 25 december 2008, 12:54
Ledamot Gruppen

Ok Jag har precis fått en ny dator med Vista på den. Jag satte den gamla datorer HD i min externa HD-USB sak, när jag inkopplad i det dyker upp och sånt. Men på att öppna dörren står det "F: \ är inte tillgänglig. Åtkomst nekad." öppnas egenskaper och det visar att det inte används utrymmet och ingen ledigt utrymme. Jag kollade på en annan XP maskin och det är inga problem. Jag fasta "alla behörigheter på HD och fortfarande icke verk.

OBS jag har icke startas efter uppdateringar ännu, som kan hjälpa.

Några förslag?

Tack!
Old December 28, 2008, 19:08
Ledamot Gruppen

Jag kan ha fel, men jag tror att när du ansluter en hårddisk som redan är formaterad och har windwos på den eller vad måste du installera det, precis som ett nytt grafikkort. skulle du kunna överföra data från dator till dator? ska du kunna koppla in hårddisken i en dator och tranfser uppgifter på dataöverföring kablar?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.