mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Reply

Thread Tools
Old 22 December 2008, 12:10
Medlem Gruppen

Jeg forsøger at flytte en vigtig mappe på mit nye USB RAID system til at skabe mere plads på de eksisterende server, og så vores virksomhed er omfattet af RAID-2-systemet. Jeg vil gerne have andre til at få adgang til denne via netværk i hele selskabet ligesom mappen er nu uden at blive flyttet. Jeg har mimiced mappen indstillinger og deling af rettigheder, osv. på en mappe på drevet helt imidlertid på en computer med adgang normalt fra serveren konstant spørger mig om en adgangskode, og jeg er ikke i stand til at slutte. (jeg skriver i den korrekte adgangskode for admin konto på serveren ", som det bliver bedt om", men det ikke virker.) Jeg er tabt på, hvordan man får denne andel til at arbejde.
Old 22 december 2008, 17:16
Donor-Gruppen

Er det et Linux eller Microsoft server operativsystem? Hvilke netværk filshare-daemon eller tjenesteydelse er du? Hvilke operativsystemer er du forventer at støtte på klientcomputeren maskiner?

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 23 December 2008, 11:14
Medlem Gruppen

Det er Microsoft Server 2003, og jeg er usikker på, hvad du mener med filshare-daemon (vi bruger Windows deling fane, når du klikker på ejendomme), og cleint maskiner har alle XP. Andelen allerede setup til en mappe arbejder, men når jeg ønsker at sige det på denne usb RAID drivsystem, det konstant bliver bedt om en adgangskode, og når jeg giver den den korrekte adgangskode det bare bliver ved med at spørge.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.