vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Ongelmia jakaa usb ulkoinen raid ajaa järjestelmän

Reply

Thread Tools
Old 22 joulukuu 2008, 12:10
Jäsen

Default Ongelmia jakaa usb ulkoinen raid ajaa järjestelmän

Olen yrittänyt liikkua tärkeä kansioon uusi USB raid järjestelmä luoda lisää tilaa nykyisen palvelimelle, ja näin meidän yritys on katettu raid-2 järjestelmään. Haluan muut voivat käyttää tätä kautta verkottumista koko yhtiössä kuten kansio on nyt ilman. Olen mimiced kansion asetukset ja jakamalla oikeuksia, yms. kansioon ajaa täysin kuitenkin tietokoneeseen, jossa on pääsy yleensä peräisin palvelin on jatkuvasti pyytää minua antamaan salasana ja olen pystynyt muodostamaan. (i kirjoita oikea salasana admin tili palvelin ", jossa se pyytää", mutta tämä ei toimi.) Olen menettänyt siitä, miten tämä osuus työhön.
Old 22 joulukuu 2008, 17:16
Rahoittajien ryhmän

Onko se linux tai Microsoftin käyttöjärjestelmien? Mikä verkottumista file-osuus daemon tai palvelua haluat näkyä? Mitä käyttöjärjestelmiä olet odotti tukea asiakkaan koneita?

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 23 joulukuu 2008, 11:14
Jäsen

On Microsoft Server 2003, ja olen epävarma siitä, mitä tarkoitamme tiedostojen osuus daemon (olemme käyttäen Windows-jako-välilehden, kun napsautat kiinteistöä) ja cleint koneiden kaikilla on XP. Osuus jo asennusohjelma yksi kansio toimii mutta kun haluan saattaa sen tämän usb raid ajaa, että se jatkuvasti pyytää salasanaa ja kun annan sen oikean salasanan se vain pitää pyytää.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
System Info sanoo Raid-ohjain on poistettu käytöstä PDG Drives & Removable Media 1 8. Apr 2009 05:57
Tiedostojen jakaminen Trouble mbonwick Verkottuminen, Modeemit & VoIP 6 6. Jul 2008 02:04
Ulkoista kovalevyä vanhasta järjestelmästä? cawleym1 Drives & Removable Media 12 21. Jan 2008 02:37
IDE RAID tai AHCI Hard Drive asettaminen Orionmoon Drives & Removable Media 5 22. Joulukuu 2007 16:08
Voitko asentaa käyttöjärjestelmä ulkoista kovalevyä. tjpearson Windows-käyttöjärjestelmät 2 17. lokakuu 2007 02:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.