![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt liikkua tärkeä kansioon uusi USB raid järjestelmä luoda lisää tilaa nykyisen palvelimelle, ja näin meidän yritys on katettu raid-2 järjestelmään. Haluan muut voivat käyttää tätä kautta verkottumista koko yhtiössä kuten kansio on nyt ilman. Olen mimiced kansion asetukset ja jakamalla oikeuksia, yms. kansioon ajaa täysin kuitenkin tietokoneeseen, jossa on pääsy yleensä peräisin palvelin on jatkuvasti pyytää minua antamaan salasana ja olen pystynyt muodostamaan. (i kirjoita oikea salasana admin tili palvelin ", jossa se pyytää", mutta tämä ei toimi.) Olen menettänyt siitä, miten tämä osuus työhön. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko se linux tai Microsoftin käyttöjärjestelmien? Mikä verkottumista file-osuus daemon tai palvelua haluat näkyä? Mitä käyttöjärjestelmiä olet odotti tukea asiakkaan koneita?
| |||
| |||
| On Microsoft Server 2003, ja olen epävarma siitä, mitä tarkoitamme tiedostojen osuus daemon (olemme käyttäen Windows-jako-välilehden, kun napsautat kiinteistöä) ja cleint koneiden kaikilla on XP. Osuus jo asennusohjelma yksi kansio toimii mutta kun haluan saattaa sen tämän usb raid ajaa, että se jatkuvasti pyytää salasanaa ja kun annan sen oikean salasanan se vain pitää pyytää. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| System Info sanoo Raid-ohjain on poistettu käytöstä | PDG | Drives & Removable Media | 1 | 8. Apr 2009 05:57 |
| Tiedostojen jakaminen Trouble | mbonwick | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 6 | 6. Jul 2008 02:04 |
| Ulkoista kovalevyä vanhasta järjestelmästä? | cawleym1 | Drives & Removable Media | 12 | 21. Jan 2008 02:37 |
| IDE RAID tai AHCI Hard Drive asettaminen | Orionmoon | Drives & Removable Media | 5 | 22. Joulukuu 2007 16:08 |
| Voitko asentaa käyttöjärjestelmä ulkoista kovalevyä. | tjpearson | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 17. lokakuu 2007 02:20 |
| Thread Tools | |
| |